Η Palowise προσφέρει νέα συγκριτικά στοιχεία για την κατανόηση της αποτελεσματικότητας της επικοινωνίας, των εταιρειών του κλάδου της ενέργειας, με την ανάλυση του EMV (Earned Media Value).
Η palowise, ο κορυφαίος πάροχος web & social intelligence, φέρνει επανάσταση στη χρήση των Web και SoMe analytics στον κλάδο της ενέργειας στην Ελλάδα με τη χρήση του EMV, Earned Media Value. Η Palowise δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες ενέργειας να αποκτήσουν σε πραγματικό χρόνο, δεδομένα που αφορούν στο EMV, έναν βασικό δείκτη απόδοσης που ποσοτικοποιεί την αξία του συνόλου των διαδικτυακών συνομιλιών και αναφορών.
Μέσα από την πρωτοποριακή πλατφόρμα της, η palowise προσφέρει πρόσβαση στο σύνολο των ψηφιακών αναφορών και συνομιλιών, επιτρέποντας στις εταιρείες ενέργειας να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων και να βρίσκονται μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Το ενεργειακό τοπίο εξελίσσεται ραγδαία, με τα νέα τιμολόγια, να μεταβάλλουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών, και τις δυναμικές του κλάδου. Σε αυτό το δυναμικό περιβάλλον, με την αξιοποίηση της δύναμης του EMV, οι εταιρείες ενέργειας αποκτούν αξιοποιήσιμες πληροφορίες που οδηγούν στη λήψη των κατάλληλων στρατηγικών αποφάσεων που ενισχύουν την απόδοση της μάρκας τους.
Η Palowise μελετά όλες τις εταιρείες ενέργειας που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα για να αναλύσει το ψηφιακό περιβάλλον του κλάδου. Το EMV του κλάδου έχει αυξηθεί από 6,55 εκατ. ευρώ τον Δεκέμβριο του 2023 σε 10,27 εκατ. ευρώ τον Ιανουάριο του 2024. Τον Ιανουάριο, τα ψηφιακά κανάλια που συνεισέφεραν τη μεγαλύτερη αξία περιλάμβαναν τις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, τα φόρουμ, τα blogs και το YouTube, με τα υπόλοιπα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης να ακολουθούν. Μια άλλη ενδιαφέρουσα διαπίστωση από την ανάλυση των θεμάτων όλων των σχετικών συζητήσεων είναι ότι τα θέματα που παράγουν το μεγαλύτερο EMV είναι τα εταιρικά νέα, οι λογαριασμοί και οι πληρωμές στον ενεργειακό κλάδο, τα νέα σχετικά με τις μετοχές, οι τιμές της ενέργειας, που ακολουθούνται από τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τα έργα υποδομών και διάφορα άλλα θέματα.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε πληροφορίες που αλλάζουν τα δεδομένα στον τομέα της ενέργειας στην Ελλάδα μέσω των KPIs μας και ιδιαίτερα χρησιμοποιώντας το KPI Earned Media Value, το SOV (Share of voice) και το Topic analysis”, δήλωσε ο Παναγιώτης Τσαντίλας, Διευθύνων Σύμβουλος της palowise. “Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, η δυνατότητα κατανόησης των διαδικτυακών συζητήσεων είναι υψίστης σημασίας για την επιτυχία. Με την palowise, οι εταιρείες ενέργειας μπορούν να ξεκλειδώσουν την πλήρη δυναμική της διαδικτυακής τους παρουσίας”.
Αξιοποιώντας τη δύναμη του EMV, οι εταιρείες μπορούν να βελτιστοποιήσουν τις ψηφιακές στρατηγικές τους, να ενισχύσουν τη φήμη της μάρκας και να αυξήσουν την επιχειρηματική απόδοση σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την palowise και τον δείκτη Earned Media Value, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα palowise.ai.
Σχετικά με την Palowise:
Η Palowise είναι κορυφαίος πάροχος web and social intelligence υπηρεσιών, παρέχοντας στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να αντλούν αξιοποιήσιμες πληροφορίες από τις διαδικτυακές συνομιλίες. Με προηγμένες αναλύσεις και τους αλγορίθμους μηχανικής μάθησης, η Palowise βοηθά τις εταιρείες να αξιοποιήσουν τη δύναμη των δεδομένων για να προωθήσουν τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων, να βελτιώσουν την απόδοση της μάρκας και να επιτύχουν βιώσιμη ανάπτυξη.
Για ερωτήσεις προς τα μέσα ενημέρωσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας.
Email: info@palowise.ai
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210 3805826
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;