Είναι γνωστή η δημιουργικότητα των διαφημιστών του Johny Walker, αλλά αυτή τη φορά ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.
Για τη νέα καμπάνια προώθησης του Blue Label επιστράτευσαν τον ίδιο τον Bruce Lee! Ο θρύλος του κουνγκ φου και είδωλο ακόμη και σήμερα πολλών ανά τον κόσμο, ανέλαβε παρά τα πιστεύω του (έπινε μόνο νερό) να φιλοσοφήσει για τη ζωή καταλήγοντας στη σχέση της επιτυχίας με το φημισμένο ουίσκι.
Όλα αυτά σε μια dark σκηνοθετική προσπάθεια σε ταράτσα του Χονγκ Κονγκ…
[iframe id=”http://player.vimeo.com/video/69868746?title=0&byline=0&portrait=0&color=14c282″]
Πηγή : ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;