Είκοσι χρόνια πριν. Το Χόλιγουντ αποθεώνει τον Φόρεστ Γκαμπ, την καθησυχαστική βεβαιότητα πως όλα τελικά θα πάνε καλά, τη νέα υψηλή τεχνολογία στο σινεμά. Στην Ευρώπη δύο γάλλοι πιτσιρικάδες, χωρίς την ιδανική υλικοτεχνική υποστήριξη, σηκώνουν τη σημαία της επανάστασης και γίνονται εκφραστές της απόγνωσης μιας ολόκληρης κοινωνίας που βιώνει το δράμα της στα παριζιάνικα προάστια. Η ταινία είναι εκτός ή μπροστά από την εποχή της; Χμ. Πάντως, ο πρωταγωνιστής φανατίζει, είναι ανατριχιαστικά πειστικός, ασκεί μυστηριώδη δύναμη στο θυμικό των θεατών. Δέκα χρόνια μετά. Το Παρίσι καίγεται στην πραγματικότητα, η συσσωρευμένη οργή εκτονώνεται πάνω σε αυτοκίνητα, ο εμπνευστής του «Μίσους» Ματιέ Κασοβίτς αναγνωρίζεται ως κανονικός προφήτης, το κοινό ψάχνει μέσα στα φλεγόμενα τηλεοπτικά πλάνα τον Βενσάν Κασέλ. Η ταινία ήταν όντως μπροστά.
Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;