Στην απαρχή μίας νέας εποχής φημολογείται πως βρίσκεται η ιαπωνική εταιρία. Μιας εποχής όπου οι τρικύλινδροι κινητήρες θα αντικαταστήσουν ολοκληρωτικά τους τετρακύλινδρους στην γκάμα της!
Ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας με τον crossplane στρόφαλο που παρουσίασε η ιαπωνική εταιρία στην έκθεση της Κολωνίας είναι, προς το παρόν, μόνο ένας κινητήρας και όχι μία ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα. Ωστόσο, κατάφερε… από μόνος του να προκαλέσει το έντονο ενδιαφέρον του δίτροχου κοινού κάτι που ήταν άλλωστε και ο στόχος των υπεύθυνων της Yamaha.
Το γεγονός, επίσης, ότι ήταν μόνο ένας κινητήρας και όχι μία συγκεκριμένη μοτοσικλέτα μπορεί να σημαίνει πολύ περισσότερα από όσα αντιλαμβάνεται αρχικά κανείς και έχει ήδη πυροδοτήσει αρκετές φήμες για το μέλλον της ιαπωνικής εταιρίας.
Η τελευταία, που ρίχνει λάδι στη φωτιά, και φαίνεται να πηγαίνει χέρι-χέρι με τις δηλώσεις της εταιρίας στην παρουσίαση του τρικύλινδρου μοτέρ («ο τρικύλινδρος κινητήρας θα διαμορφώσει την γκάμα της Yamaha στο μέλλον ») προέρχεται από τον ιστότοπο Visordown. Ο τελευταίος επικαλείται-αλλά δεν αποκαλύπτει-πηγές που βρίσκονται «κοντά» σε υψηλόβαθμα στελέχη της Yamaha Ιαπωνίας τα οποία κάνουν λόγο για ένα νέο τρικύλινδρο μέλλον για τη Yamaha, με τους τετρακύλινδρους κινητήρες να εξαφανίζονται ολοκληρωτικά από την γκάμα της. Σύμφωνα με το Visordown οι ίδιες πηγές αναφέρουν χαρακτηριστικά πως το 2014 θα σημάνει και την αντικατάσταση των 4κύλινδρων R1 και R6 με τρικύλινδρα, με τον κυβισμό τους να ανέρχεται στα 1.100 και 675 κ.εκ. αντίστοιχα.
Οι λόγοι που μπορούν να οδηγήσουν τη Yamaha σε μία τόσο τολμηρή κίνηση είναι συγκεκριμένοι και σε μεγάλο μέρος τους δικαιολογημένοι. Ένας από τους σημαντικότερους, στο εμπορικό τουλάχιστον κομμάτι, είναι η διαφοροποίηση σε σχέση με τους άλλους μεγάλους κατασκευαστές, ειδικά μετά από την ανακοίνωση της Honda για δημιουργία ενός νέου superbike με V4 κινητήρα.
Είναι γεγονός επίσης, ότι τα superbikes δείχνουν πως έχουν φτάσει σε ένα ταβάνι, όσον αφορά την μέγιστη απόδοσή τους. Αυτό ωθεί το κοινό στο να κρατά τη μοτοσικλέτα του για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και να μην προβαίνει στην αγορά του τελευταίου μοντέλου αφού δεν βλέπει μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις μεταξύ τους.
Ωστόσο, αυτό μπορεί να αλλάξει μέσω της διαφορετικής ταυτότητας της μοτοσικλέτας αλλά και των διαφορετικών χαρακτηριστικών που έχει μία 3κύλινδρη από μία 4κύλινδρη μοτοσικλέτα ή μια δικύλινδρη. Οι Ducati και Triumph είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα εδώ με τις πωλήσεις και των δύο να αυξάνονται σε ετήσια βάση.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το Visordown αναφέρει πως αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί τρικύλινδροι κινητήρες που βρίσκονται υπό εξέλιξη και ότι στο μέλλον η πιθανότητα να τους δούμε να κινούν από scooter μέχρι και sport-touring μοντέλα στην γκάμα της Yamaha είναι πολύ μεγάλη.
Η ερχόμενη EICMA λογικά θα μας δώσει κάποιες απαντήσεις σε αυτή τη φημολογία. Μέχρι τότε υπομονή.
Πηγή : Mototriti.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;