Οι πνιγμοί σε πισίνες ξενοδοχείων και οι διορισμοί νέου γενικού γραμματέα Τουρισμού καθώς και της προέδρου ΕΟΤ αποτέλεσαν, βασικά θέματα σχολιασμού της ελληνικής κοινής γνώμης εν μέσω της κορύφωσης της τουριστικής περιόδου, η οποία ταυτόχρονα επιχειρεί να αξιολογήσει και την κυβερνητική πολιτική για τον τουρισμό.
Γράφουν Νίκος Αρβανίτης – Γιώργος Ξ. Πρωτόπαπας *
Το query “Τουρισμός” κατέγραψε σύμφωνα με το λογισμικό PaloPro για Web & Social Listening και Analytics και με άλλα εργαλεία του Crisis Labs, 4,128 συνολικές αναφορές για τη χρονική περίοδο 29 Ιουλίου – 2 Αυγούστου 2019. Παράλληλα, τα συναισθήματα των αναφορών εμφανίζουν πλειοψηφία ουδέτερων συναισθημάτων, ακολουθούν τα αρνητικά και τέλος τα αρνητικά συναισθήματα.
Θεματολογία
Η θεματολογία για την υπό εξέταση χρονική περίοδο επικεντρώθηκε σύμφωνα με τα Main Topics του PaloPro και τα twitter trends στις ακόλουθες αναφορές:
Συμπεράσματα
Η ανάλυση περιεχομένου των ποσοτικών δεδομένων του PaloPro και των twitter trends δείχνει ότι κάποιος αριθμός χρηστών Social Media εκφέρουν προβληματισμούς για τη γενικότερη εικόνα του τουρισμού και τις υποδομές του. Αναλυτικότερα:
*Ο Νίκος Αρβανίτης είναι διαχειριστής του Komotinipress, Intelligence and Strategy Analyst και Content Director της Palo Services. Είναι Διεθνολόγος – Δημοσιογράφος διαπιστευμένος διπλωματικός συντάκτης στο Βελιγράδι από το 1994 και αναγνωρισμένος αναλυτής της περιοχής των Βαλκανίων στον τομέα των Διεθνών Σχέσεων. Συνεργάζεται με διεθνή ειδησεογραφικά, βαλκανικά και ελληνικά μέσα (υπήρξε και διευθυντής του σερβικού Ekonomist). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Εγκληματολογίας και Ποινικών Επιστημών του πανεπιστημίου του Βελιγραδίου. Μέχρι σήμερα έχουν εκδοθεί 12 βιβλία του σε σερβική, αγγλική και ελληνική γλώσσα.
*Ο Γιώργος Πρωτόπαπας είναι Strategic and Media Analyst του Crisis Monitor και Sr. Data Analyst της Palo Services. Είναι Διεθνολόγος – Δημοσιογράφος. Άρχισε τη δημοσιογραφία στην εφημερίδα «Επενδυτής» (2000 -2014). Αρθρογραφεί από το 2012 στο περιοδικό Άμυνα & Διπλωματία και συνεργάζεται με διάφορα διεθνή και ελληνικά ψηφιακά μέσα. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Διεθνών Σχέσεων του πανεπιστημίου Kent. Με τη ιδιότητα του διεθνολόγου έχει μιλήσει και σε διεθνή συνέδρια στο εξωτερικό. Έχει παρακολουθήσει πιστοποιημένα courses και seminars για Digital Media, Social Media Strategies, Digital Marketing & Advertising.
Οι δυο είναι συγγραφείς του βιβλίου «In social MEDIA RES» που με βάση το λογισμικό Palo Pro αποκωδικοποιεί το περιεχόμενο των Social Media και των ψηφιακών μέσων για σημαντικά θέματα της επικαιρότητας.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;