Ένα μήνα πριν την έναρξη τουριστικής περιόδου 1η Μαρτίου όπως προσδιορίσθηκε από τον Υπουργό Τουρισμού και 2 μηνες πριν την εορταστική περιόδο του Πάσχα και παράλληλα της τουριστικής κίνησης στην περιοχή μας η προετοιμασία από μέρος της τοπικής αυτοδιοίκησης είναι από ελάχιστη έως μηδαμινή . Κατά τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας προς ο τουρισμός αναβαθμίστηκε σε επίπεδο αντιδημαρχίας από το Δήμο Κομοτηνής δημιουργώντας προσδοκίες από αυτή την κίνηση . Τον Οκτώβριο του 2021 δημιουργήθηκε ένα project για τον τουρισμό με τη στήριξη όλων των φορέων , η μελέτη αυτή έκτοτε δεν έχει δοθεί σε κανένα για τις απαραίτητες παρατηρήσεις, παρά μόνο ο Δήμος εκ των αντιπροσώπων του παραβρέθηκε στη Θεσσαλονίκη στην έκθεση “ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ” βάσει αυτού του project .Από αυτή την ενέργεια βέβαια δεν γνωρίζουμε καμία αντίδραση και κανένα αποτέλεσμα εκτός από τις απαραίτητες φωτογραφίες .
Tρανό παράδειγμα της έγνοιας και του ενδιαφέροντος του Δήμου το σχετικό «τουριστικό» περίπτερο στην κεντρική πλατεία που ενώ είναι το πρώτο σημείο ενημέρωσης του επισκέπτη έχει αφεθεί στη μοίρα του και ρημάζει με μια εικόνα παρακμής και ξεθωριασμένο πλακάτ προβολής της πόλης που χρησιμοποιείτε ως πίνακας τοποθέτησης ενοικιαστηρίων πλέον . Μια άμεση ανακαίνιση του και στελέχωση του μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως προβολή της πόλης μας , της ιστορίας της ,του πολιτισμού της ,των μουσείων της , της γαστρονομίας της και της αγοράς μέσω του σχετικού πληροφοριακού υλικού, όπως συμβαίνει στις περισσότερες ευρωπαικές πόλεις .Από το 2015 είχα προτείνει ως μέλος της επιτροπής τουρισμού ( τελευταία συνεδρίαση Μάρτιο του 2018) να αναβαθμιστεί το σημείο πληροφόρησης – tourist information και αν δε μπορεί από το δήμο να παραχωρηθεί στους φορείς της αγορά ς. Οι όποιες άλλες προτάσεις έχουν πολλάκις κατατεθεί στους αρμόδιους , από τις ποιο απλές ,όπως η τοποθέτηση μεγάλων καφέ πινακίδων πολιτιστικού και ιστορικού ενδιαφέροντος σε συνεργασία με την Εγνατία οδό έως και την πρόταση του project “Πάσχα στη Ροδόπη”.
Δυστυχώς καμία κινητικότητα καμία κινητικότητα καμία διάθεση επί του παρόντος προς την κατεύθυνση αυτή παρόλο τη δύσκολη συγκυρία που βρισκόμαστε και το όποιο τουριστικό προιόν θα μπορούσε έστω και λίγο να συμβάλλει στο τοπικό ΑΕΠ με ότι αυτό συνεπάγεται δρώντας πολλαπλασιαστικά.
Βέβαια πρέπει να δούμε την περιοχή μας ως ένα ενιαίο σύνολο μαζί με το Δήμο Μαρώνειας Σαπών , που δυστυχώς εκεί ο τουρισμός είναι μηδενικού ενδιαφέροντος ως τώρα . Ο συνδυασμός μεταξύ της ιστορικότητας και του φυσικού κάλους της Μαρώνειας , των βιοτόπων της παραλιακής ζώνης που καταλήγει στο κοσμικό θέρετρο του Φαναρίου είναι ο ιδανικός άξονας τουριστικού προϊόντος και πρέπει να μας βρει έτοιμους όταν ολοκληρωθεί ο δρόμος Δίκελλα – Πετρωτά – Άγιος Χαράλαμπος . Η ανάπτυξη της περιοχής τόσο τουριστικά και πολιτιστικά όσο οικονομικά και κοινωνικά προϋποθέτει διάλογο , συνέργειές και συνεργασίας – “ΤΟ ΟΛΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ ΤΟΥ ” -Αριστοτέλης .
ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ Ι. ΑΝΕΣΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΥ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΕΒΕΣ Ν ΡΟΔΟΠΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;