Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Μελετώντας τα στοιχεία των διαδικτυακών αναφορών για την Θράκη διαπιστώνουμε ότι κατ’αρχάς οι υποψήφιοι βουλευτές όλων των κομμάτων δεν έχουν καταφέρει να ακολουθήσουν την θεματολογία που αναπτύσσεται από τους χρήστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε συνάρτηση πάντα με την τρέχουσα ειδησεογραφία.
Πιάνονται δηλ. κατά κάποιο τρόπο αδιάβαστοι, γεγονός που οφείλεται ότι έχουν επενδύσει στην (αυτο)προβολή τους και όχι σε κάποια πάγια επικοινωνιακή στρατηγική.
Σήμερα ξεκινάμε μια πρώτη αποτίμηση της κινητικότητας των υποψηφίων του ΠΑΣΟΚ στο Ν. Ροδόπης και πάντα σε συνάρτηση με την θεματική στην οποία έχουν οι ίδιοι επιλέξει να κινηθούν δημόσια όπως προκύπτει από τις αναφορές στο όνομά τους στα μκδ.
Τα παρακάτω γραφήματα μας δίνουν μία γενική εικόνα για τον καθένα εξ’αυτών ως προς την ποσοτική ανάλυση των δεδομένων, ενώ έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον η ποιοτική ανάλυση και η συμπεριφορά των χρηστών ως προς την ενδεχόμενη αλληλεπίδρασή τους με την προς εξέταση οντότητα.
Την μεγαλύτερη διάχυση στο διαδίκτυο από όλους τους υποψηφίους του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Ροδόπης έχει σταθερά ο Ιλχάν Αχμέτ
https://www.komotinipress.gr/analytics-i-mionotita…/ ενώ ακολουθούν Γιώργος Πεταλωτής και Σιμπέλ Μουσταφάογλου και στην τρίτη ομάδα οι Γιώργος Μανανάς κι Ευ. Μουτουσίδου.
Πέρα από τις καταχωρήσεις που συνδέονται με την προβολή των δραστηριοτήτων των βουλευτών αυτό που διερευνάται είναι η αλληλεπίδραση των χρηστών με τους υποψηφίους κάτι που επιτυγχάνει προς το παρόν μόνον ο Ιλχάν Αχμέτ ενώ το επεχείρησε και η Σιμπέλ Μουσταφάογλου σε ένα πολυ δυνατό start στην αρχη της άτυπης προεκλογικής περιόδου.
Το τελευταίο 15νθήμερο φαίνεται ότι μπαίνει δυνατά στα μκδ και ο Γιώργος Μανανάς
Σε ό,τι αφορά στην ενδομειονοτική διαδικτυακή αναμέτρηση φαίνεται ότι ο Ιλχάν υπερισχύει της Σιμπέλ Μουσταφάογλου κυρίως ως προς την τακτική του να μην αφήνει αναπάντητη καμία πρόκληση που (νομίζει ότι) δέχεται από τους αντιπάλους του.
Με όρους ψηφιακού μάρκετινγκ φαίνεται ότι οι αντίπαλοι του Ιλχάν Αχμέτ σήκωσαν τα χέρια ψηλά και καταφεύγουν στην σιωπή ή σε σειρά μονολόγων με αφαιρετικό χαρακτήρα ενώ οι μηχανισμοί του τουρκικού προξενείου παρακολουθούν άφωνοι και με διακριτικότητα τα παραπάνω.
Τα payclick, οι χορηγούμενες και οι πληρωμένες καταχωρήσεις δεν αλλάζουν τα ποιοτικά δεδομένα των υποψηφίων αλλά λειτουργούν κυρίως ως ενισχυτικό της εικόνας τους.
Ένα άλλο μεγάλο ζήτημα είναι η απουσία συντονισμένης προβολής των υποψηφίων από τα προσκείμενα στο κόμμα τους μέσα και αυτό μάλλον σχετιζεται με το “διχασμένο ΠΑΣΟΚ” στην Ροδόπη που οφείλεται στην αφωνία του Νίκου Ανδρουλάκη σε όσα συμβαίνουν στην Θράκη.
Τα θέματα πάντως που μένουν αναπάντητα από όλους (πλην Ιλχάν Αχμέτ) με καποιες επιφανειακές αναφορές , σχετίζονται με την παρεμβατικότητα του Προξενείου και την σχέση του τουρκικού παρακρατικού μηχανισμού στην Θράκη με στελεχη του ΠΑΣΟΚ στην Θράκη, γεγονός που απασχολεί έντονα μεγάλη μερίδα των χρηστών των μκδ.
σσ: στο γράφημα με τίτλο ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ, τα χρώματα ανταποκρίνονται κατά σειρά σε Ιλχάν Αχμέτ, Γιώργο Πεταλωτή, Σιμπελ Μουσταφάογλου, Γ. Μανανά, Ευ. Μουτουσιδου
(Η ανάλυση έγινε με την υπηρεσία palo pro, το πιο ολοκληρωμένο εργαλείο διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο. Τα στοιχεία δεν είναι δημοσκοπικού χαρακτήρα.Για περισσότερες πληροφορίες και σε βάθος ανάλυση των αναφορών επικοινωνήστε μαζί μας στο customerservicepro@palo.gr)