O ΔΑΔΑΑ – Σύλλογος για Παιδιά και Ενήλικες με ΔΑΔ, Αυτισμό & Asperger πραγματοποιεί το 6ο σεμινάριο του συλλόγου, το Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019, ώρα 10:30 π.μ., στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Επαγγελματικού και Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Ροδόπης .
Το κεντρικό θέμα της εκδήλωσης έχει τίτλο:
“Αυτισμός: Η διάγνωση, η παρέμβαση και ο ρόλος του σχολείου”. Παρουσίαση του προγράμματος Πρώιμης Παρέμβασης εκπαίδευσης θεραπευτών Portage
Ομιλήτρια θα είναι η κ. Αντωνία Δούλα, ψυχολόγος, επιστημονική συνεργάτης της Ειδικής Διαγνωστικής και Θεραπευτικής Μονάδας για το Παιδί «Σπύρος Δοξιάδης»
Οι επιμέρους θεματικές ενότητες της ομιλίας θα περιλαμβάνουν τα ακόλουθα σημεία:
1. ορισμός της πρώιμης παρέμβασης
2. γιατί η παρέμβαση να είναι πρώιμη
3. οι στόχοι της παρέμβασης
4. ποιος εντοπίζει και ποιος αξιολογεί
5. ο ρόλος του παιδοψυχιάτρου και ο ρόλος του αναπτυξιολόγου
6. η σημασία της διεπιστημονικής ομάδας
7. η σημασία της εποπτείας
8. το Portage
9. ο ρόλος του σχολείου
10. ο ρόλος του εκπαιδευτικού
Σύντομο βιογραφικό σημείωμα
Η κα. Αντωνία Δούλα είναι ψυχολόγος με ειδίκευση στον τομέα της πρώιμης παρέμβασης. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών της, Maitrise Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Rouen τον Ιούλιο του 1995, εκπαιδεύτηκε στο πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης Portage στο τμήμα αναπτυξιακής Παιδιατρικής του νοσοκομείου ΠΑΙΔΩΝ (1999-2000).
Από το 2000 έως σήμερα είναι συνεργάτης της Ειδικής Διαγνωστικής και Θεραπευτικής Μονάδας για το Παιδί «Σπύρος Δοξιάδης», στην ομάδα προσχολικής ηλικίας και πρώιμης παρέμβασης. Οι αρμοδιότητές της περιλαμβάνουν θεραπευτική παρέμβαση και συμβουλευτική στήριξη γονέων μέσα από συνεδρίες δια ζώσης, αλλά και μέσα από συνεδρίες skype.
Συμμετείχε στην εκπαίδευση θεραπευτών στο Πρόγραμμα Πρώιμης Παρέμβασης Portage, το οποίο οργάνωσε ο Σύλλογος Λογοπεδικών (2011-2012).
Οργανώνει και συμμετέχει στην εκπαίδευση θεραπευτών στο Πρόγραμμα Πρώιμης Παρέμβασης Portage (2019)
Έχει συμμετάσχει σε συνέδρια, ημερίδες και ομιλίες με θέματα σχετικά με την πρώιμη παρέμβαση.
Στα πλαίσια του Προγράμματος Πρώιμης Παρέμβασης, που χρηματοδοτήθηκε από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (2011-2014), έχει εφαρμόσει προγράμματα παρέμβασης μέσω skype σε οικογένειες και νηπιαγωγούς που διαμένουν σε απομακρυσμένες περιοχές.
Συνεργάζεται με παιδικούς σταθμούς και με νηπιαγωγεία στα πλαίσια εκπαίδευσης νηπιαγωγών και εποπτικών συνεδριών, οργάνωσης γνωστικού προγράμματος και στοχοθεσίας των τμημάτων, παρατήρησης τμημάτων, συναντήσεων με γονείς, ομιλιών σε γονείς.
Συντονίζει και εποπτεύει ομάδες νηπιαγωγών και ειδικών θεραπευτών.
Σε συνεργασία με την επόπτριά της έχουν δημιουργήσει ερωτηματολόγιο διερεύνησης δυσκολιών παιδιών προσχολικής ηλικίας για νηπιαγωγούς και ειδικούς θεραπευτές προγραμμάτων προσαρμογής και παράλληλης στήριξης.
Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;