Ήταν 30 Νοεμβρίου του 2008 όταν ξεκινούσε το Xanthipress.gr την δοκιμαστική του λειτουργία και η οποία κράτησε για 2 μήνες. Τότε οι Ηλεκτρονικές Εκδόσεις Ειδήσεων ήταν στο ξεκίνημα τους καθώς επίσης και όλες οι σχετικές διαδικασίες, οπότε οι αλλαγές σε τεχνικό επίπεδο συνεχείς.
Στα χρόνια που πέρασαν το Δίκτυο έκανε τρεις αλλαγές όσο αφορά το σχεδιαστικό κομμάτι των sites αλλά οι γραμμές και τα χρώματα παρέμειναν τα ίδια, όπως επίσης και η αποστολή του Δικτύου.
Γιατί τώρα η αλλαγή
Ας ξεκινήσουμε τι δεν θα αλλάξει, και αυτό είναι η αποστολή του Δικτύου, το moto μας «Για όσους επιμένουν να σκέφτονται» συνεχίζει, αυτό που αλλάζει είναι η ματιά στην πλοήγηση. Έχουμε πλέον την εμπειρία να λαμβάνουμε το feeling του χρήστη από τον τρόπο που κάνει την πλοήγηση και ποιες είναι οι ανάγκες του. Μια βασική του ανάγκη είναι η ξεκούραστη πλοήγηση και η αλλαγή στο χρώμα της brandas ήταν επιβεβλημένη, το κόκκινο που κυριαρχούσε είναι τόσο συχνό πλέον στις Ηλεκτρονικές Εκδόσεις που όλο και περισσότερα ΜΜΕ προσανατολίζονται σε αλλαγές
Επιλέξαμε ένα χρώμα το οποίο είναι «ανέπαφο» από το σύνολο των ΜΜΕ και αυτό είναι το ΜΩΒ. Η επιλογή του είχε και άλλα κριτήρια αλλά αυτό που μας ενδιέφερε ήταν ο χρήστης,και με την αλλαγή επιδιώκουμε όταν θα είναι σε ένα από τα sites του Δικτύου να νιώθει την αλλαγή, αλλά καιτην ξεκούραση
Τι αλλάζει για τον χρήστη
Ένας από τους στόχους του νέου σχεδιασμού είναι το κάθε site να είναι 100% φιλικό με φορητές συσκευές, αφού από τα στοιχεία που διαθέτουμε, οι χρήστες του Δικτύου της Hellas Press Media σε ποσοστό που αγγίζει σχεδόν το 70% προέρχονται από κινητά και tablet.
Επίσης μια σημαντική αλλαγή είναι ότι πλέον δεν υπάρχει σχολιασμός των άρθρων. Η πρόταση αυτή έγινε από την εταιρεία που έχει αναλάβει το Rebranding και τον σχεδιασμό , την Green Apple και σύμφωνα με τον Senior Web Developer της εταιρείας Γιώργο Σιαμίδη, η τάση σε όλα τα Ηλεκτρονικά ΜΜΕ στο κόσμο είναι ο σχολιασμός να «οδηγείται» μέσω των κοινοποιήσεων στα Social Media , για λειτουργικούς, τεχνικούς και νομικούς λόγους, και όπως αναφέρει χαρακτηριστικά «είναι μια αλλαγή που θα την βλέπουμε όλο και πιο συχνά»
Μια σημαντική αλλαγή είναι και ο τρόπος παρουσίασης του Article Marketing, όπου πλέον οι επιχειρήσεις θα έχουν έναν ξεχωριστό τρόπο παρουσίασης των προϊόντων και υπηρεσιών τους
Στις επόμενες ημέρες θα υπάρχουν συνεχείς αλλαγές χωρίς όμως αυτό να εμποδίζει την χρήση για την ανάγνωση των άρθρων.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;