H επόμενη γενιά του Audi TT πιάστηκε για πρώτη φορά σε spy φωτογραφίες. Κινούμενο κάπου στη Γερμανία, το TT συνοδευόταν από τα BMW Z4, Mercedes-Benz SLK και Peugeot RCZ.
Σχεδιαστικά δεν φαίνεται να διαθέτει ρηξικέλευθες αλλαγές. Ξεχωρίζει η νέα γρίλια, τα λεπτά φωτιστικά σώματα μπροστά πίσω και η πίσω αεροτομή. Σχεδιαστικά η τρίτη γενιά του Audi TT , όπως έχει δηλώσει παλαιότερα ο επικεφαλής σχεδιασμού του Volkswagen Group, Walter de Silva, θα αντλεί έμπνευση από την πρώτη γενιά του μοντέλου αλλά θα διαθέτει επιρροές από τη σημερινή, δεύτερη γενιά.
Ο de Silva δήλωσε πως το επόμενο ΤΤ θα είναι ένας “συνδυασμός” των δύο προηγούμενων γενιών και θα παραμείνει ένα πραγματικό TT, αλλά με διαφορετικό τρόπο. Θα είναι διαφορετικό από ότι τα σημερινά μοντέλα της Audi, ειδικά στο μπροστινό μέρος, ενώ στα πλαϊνά και στο πίσω μέρος θα κρατήσει τις συνήθεις γραμμές. Το νέο TT θα δανείζεται στοιχεία από τα πρωτότυπα e-tron και e-tron Spyder που είδαμε στην έκθεση του Detroit και του Παρισιού το 2010, αλλά και από το Crosslane Coupe Concept που είδαμε στην έκθεση του Παρισιού του 2012.
Το επόμενο Audi TT, εκτός του ότι θα είναι ελαφρύτερο από τη σημερινή γενιά, θα είναι κατά 20% οικονομικότερο και αποδοτικότερο, θα έχει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά ενώ θα έχει καλύτερες επιδόσεις.
Οι μεγαλύτερες βελτιώσεις θα έρθουν στη ποιότητα και θα δοθεί προσοχή στη λεπτομέρεια καθώς θα διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο. Το σασί του θα είναι πιο άκαμπτο και ελαφρύ για να βελτιωθεί η κατανομή του βάρους αλλά και το κράτημα του αυτοκινήτου. Θα χρησιμοποιήσει, φυσικά, την MQB πλατφόρμα της VW και θα εξοπλίζεται μόνο turbo κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.
Οι μηχανικοί της Audi έχουν ως στόχο να κλείσουν τη ψαλίδα ανάμεσα σε αυτό και την Porsche Boxster, αλλά δεν θέλουν αλλοιώσουν το στυλ, τη πολυτέλεια και τη καθημερινή χρηστικότητα του TT.
Το νέο TT θα ζυγίζει περίπου 60 κιλά λιγότερα από τη τωρινή γενιά, κάνοντας το να ζυγίζει κοντά στα 1.200 κιλά, 35 περισσότερα από όσα ζυγίζει το A1 1.6 TDI.
Στο εσωτερικό η Audi θα τοποθετήσει δερμάτινες επενδύσεις και αλουμινένια διακοσμητικά, ενώ στο ταμπλό θα κυριαρχεί μια οθόνη αφής 8″. Αναμένεται να έχει μια πιο “παραδοσιακή” καμπίνα με ψηφιακά όμως όργανα, και θα δανείζεται αρκετά συστήματα από το A3.
Μηχανικά θα φορά τον 1.800αρη TFSI με 180 άλογα, τον 2.0-λιτρο TFSI με 220 και 280 άλογα (στην έκδοση TT-S), τον 2.5-λιτρο TFSI στην έκδοση TT RS απόδοσης 380 ίππων καθώς και τον 2.0-λιτρο TDI απόδοσης 170 ίππων. Αργότερα θα υπάρξει και μια ηλεκτρική έκδοση του.
Ο TDI κινητήρας δεν θα είναι διαθέσιμος με το σύστημα τετρακίνησης Quattro ενώ όλοι οι κινητήρες θα συνεργάζονται είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό είτε με ένα 6-τάχυτο αυτόματο S-Tronic κιβώτιο. Το 2015 θα υπάρχει διαθέσιμο και ένα νέο 7-τάχυτο S-Tronic κιβώτιο. Όλοι οι κινητήρες θα εξοπλίζονται με σύστημα Start/Stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας και θα πληρούν τα στάνταρ του EU6.
Ίσως η Audi τοποθετήσει στον 1.8 TSI και τον 2.0 TSI το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων που έχει τοποθετήσει στον 1.400αρη TSI, αλλά ακόμη δεν είναι κάτι επίσημο.
Επίσης η Audi φαίνεται ότι ετοιμάζει την σκληροπυρηνική “GT3″ έκδοση του νέου TT. Σύμφωνα με τον Wolfgang Durheimer επικεφαλή ανάπτυξης της Audi, η έκδοση θα ζυγίζει σχεδόν 1.000 κιλά, θα κατασκευαστεί και αυτή πάνω στη νέα MQB πλατφόρμα και θα διαθέτει σώμα από carbon, αλουμίνιο και χάλυβα υψηλής αντοχής. Θα είναι τετρακίνητο και μηχανικά θα φορά τον 2,5-λίτρο πεντακύλινδρο TFSI ενώ σττο εσωτερικό θα διαθέτει roll cage.
Το νέο TT θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2013, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν μέσα στο 2014, ως μοντέλο του 2015. Η ανοιχτή έκδοση του, αναμένεται να παρουσιάζεται έναν χρόνο αργότερα.
Πηγή : AutoBlog.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;