Σε μία απόπειρα διαφημιστικής υπέρβασης και αύξησης ακροατηρίου και πελατολογίου, φαίνεται ότι οι διαφημσιτές της εταιρείας Jumbo αποφάσισαν με το concept «Η Δημοκρατία της Χαράς» να εκμεταλλευθούν το πνεύμα της εποχής,
Σε νέο σποτάκι, δύο ζευγάρια συναντώνται στους διαδρόμους πολυκαταστήματος της εταιρείας Jumbo. Το ένα είναι νεαρής ηλικίας, «φρέσκο» (όπως αναφέρει η κοπέλα) και το δεύτερο μεγαλύτερης ηλικίας, αποτελούμενο από δύο ομοφυλόφιλους άνδρες. Κοινό τους σημείο: Και τα δύο αγοράζουν προϊόντα της εταιρείας.
Με αυτή τους την κίνηση ανατρέπουν το πρότυπο της παραδοσιακής οικογένειας και του ετερόφυλου ζεύγους προσπαθώντας να γίνει και gay friendly πολυκατάστημα, κάτι που έχει δημιουργήσει δυσαρέσκεια στο συντηρητικό πληθυσμό της περιοχής της Ροδόπης.
Η διαφήμιση κατάφερε μέσα σε λίγες ώρες να γίνει viral, ενώ η εταιρία αναφέρει:
«Τι έχει να μοιραστεί ένας έντεχνος μ’ έναν… λαϊκό; Ένας πλούσιος μ’ έναν φτωχό; Ένας Έλληνας μ’ έναν μετανάστη; Ένας straight μ’ έναν gay; Ένας τρίτεκνος μ’ έναν εργένη; Χιλιάδες προϊόντα και εκατομμύρια χαμόγελα! Αυτό θα πει Jumbo “Δημοκρατία της Χαράς”! Η πρώτη corporate διαφημιστική καμπάνια “Κοινωνικής Παρέμβασης” είναι γεγονός και έτοιμη να σπάσει κάθε στερεότυπο (κοινωνικό ή ρατσιστικό)… με χιούμορ, τρυφερότητα και αναπάντεχες αλήθειες! Γιατί η έννοια της Δημοκρατίας στις μέρες μας, είναι πιο επίκαιρη και αναγκαία από κάθε άλλη φορά!»
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;