Παρατηρώντας την ανατροπή του πολιτικού σκηνικού στην Ελλάδα, είχαμε επισημάνει εγκαίρως την εμφάνιση του «μεταδημοκρατικού φαινομένου» που σηματοδότησε το κλείσιμο του ιστορικού κύκλου της Μεταπολίτευσης.
Η μεταπολιτική οδήγησε στην ανάγκη της δημιουργίας κι ενός νέου εργαλείου προβλέψεων, αναδεικνύοντας ως επιτακτική την ανάγκη της «μεταδημοσκόπησης», της μεθόδου εκείνης δηλαδή που συνδυάζει την ανάλυση των δημοσκοπήσεων τόσο σε σχέση με άλλες δημοσκοπήσεις όσο και με την συμπεριφορά του κοινού σε άλλα μέσα.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τείνουν να είναι ένα «ισχυρό όπλο» ή ένα «ισχυρό αναισθητικό», καθώς είναι δυσδιάκριτα τα όρια της πληροφόρησης και της παραπληροφόρησης.
Στην ελληνική βιβλιογραφία έκανε την εμφάνισή του προσφάτως το In Social Media Res η καινοτομία του οποίου έγκειται στο ότι οι συγγραφείς με τις αναλύσεις τους προσπαθούν να αποστασιοποιήσουν τον αναγνώστη από την είδηση και να τον προτρέψουν να προσεγγίσει με ακρίβεια τις τάσεις που διαμορφώνονται σε μια δεδομένη στιγμή της επικαιρότητας.
Η ιδέα για το βιβλίο γεννήθηκε στην κυριολεξία στους δρόμους της Κομοτηνής ενώ ένας εκ των συγγραφέων είναι γνωστός για τον σχολιασμό του στην Ορφέως και Δημοκρίτου .
Περισσότερα στο Via Diplomacy
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;