Στις ήδη γνωστές αξίες της ποιότητας, της ασφάλειας και των TSI επιδόσεων, έρχεται άλλη μία, αυτή της πριμοδότησης από τη Skoda του ποσού της κρατικής απόσυρσης. Το συνολικό όφελος φτάνει μέχρι τις 4.900 ευρώ, ενώ είναι σημαντικό ακόμα και στις βασικές εκδόσεις των μικρότερων μοντέλων της γκάμας.
Κινητήρες TSI
Η έλευση των κινητήρων TSI σίγουρα άλλαξε τη συνολική εικόνα της Skoda, καθώς έδωσε στα μοντέλα της τη δυνατότητα να αναδείξουν το δυναμισμό τους. Η σειρά βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει από τον βασικό κινητήρα 1.2 TSI μέχρι και τον κορυφαίο 2.0 TFSI με απόδοση 200 hp. Ο νέος κινητήρας 1.2 TSI υπερέχει, χάρη στις κορυφαίες επιδόσεις, την εξαιρετική επιτάχυνση και τις χαμηλές τιμές εκπομπών CO2 και κατανάλωσης καυσίμου. Ο περίφημος, πια, 1.4 TSI αποδίδει στην περίπτωση της Fabia, RS 170 ίππους, ενώ ο 1,8 TSI συντροφεύει ιδανικά το Octavia5 και το τετρακίνητο Yeti.
Aυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων Ο διπλός πολύδισκος συμπλέκτης είναι ξηρού τύπου. Οι ταχύτητες μεταδίδουν την κίνηση από τους συμπλέκτες με ξεχωριστούς άξονες. Στον πρώτο άξονα εμπλέκονται οι 1η, 3η, 5η και 7η ταχύτητα, ενώ στο δεύτερο οι 2η, 4η, 6η και όπισθεν. Η ισχύς του κινητήρα μεταδίδεται γραμμικά χωρίς διακοπές, αφού οι ταχύτητες προεπιλέγονται. Έχει κατασκευαστεί για προσθιοκίνητα μοντέλα με τους κινητήρες 1.2, 1.4 και 1.8 TSI.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;