Άνοιξε χθες τις πύλες της στην Αθήνα και το εμπορικό Μετροπόλιταν Expo η φετινή έκθεση Τουρισμού και Μαζικής Εστίασης, HORECA με 520 συνολικά εκθέτες.
Τα εγκαίνια της έκθεσης πραγματοποίησε την Παρασκευή το απόγευμα η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη. Στο χαιρετισμό της τόνισε ότι για τον ελληνικό τουρισμό, η έκθεση HORECA έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς συμβάλει στην ενημέρωση των επιχειρηματιών, για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών, σε μια εποχή που κύριο ζητούμενο για τον ελληνικό τουρισμό, είναι η βελτίωση της ποιότητας και η παροχή περισσότερων και καλύτερων υπηρεσιών.
Η κ. Κεφαλογιάννη επεσήμανε ότι ο εκσυγχρονισμός των εγκαταστάσεων και των ξενοδοχειακών υποδομών, είναι ένα ιδιαίτερα κρίσιμο στοιχείο και είναι η αναγκαία προϋπόθεση, για τη μετάβαση στη νέα εποχή του τουρισμού, που χαρακτηρίζεται από τον διαρκώς αυξανόμενο ανταγωνισμό. Μιλώντας για την πολύ καλή χρονιά του 2013 για τον ελληνικό τουρισμό, η Υπουργός είπε: «Στόχος μας για το 2014 είναι να συνεχίσουμε με αμείωτη ένταση αυτή την επιτυχημένη πορεία».
Ο πρόεδρος της διοργανώτριας εταιρείας της HORECA Νίκος Χουδαλάκης καλωσορίζοντας όλους τους εκθέτες και τους επισκέπτες, τόνισε ότι η HORECA είναι πλέον η μεγαλύτερη έκθεση της χώρας και μια από τις μεγαλύτερες στα Βαλκάνια και ευχαρίστησε την ηγεσία του Τουρισμού και τους τουριστικούς φορείς για την υποστήριξη τους στο θεσμό της έκθεσης. Ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου κ. Γιώργος Τσακίρης στον χαιρετισμό του τόνισε την καλή πορεία του ελληνικού τουρισμού, που όπως εκτίμησε θα συνεχιστεί και το 2014.
Πάντως ακόμα κι αν η HORECA έχει αποτυπωθεί στη συνείδηση του κόσμου ως ένας κορυφαίος εκθεσιακός θεσμός για τα ξενοδοχεία και τη μαζική εστίαση, υπάρχει χώρος και για τους απλούς καταναλωτές, που μπορούν να γνωρίσουν νέα προϊόντα, αλλά και να ψυχαγωγηθούν με πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων.
Οι εταιρίες που συμμετέχουν στην HORECA ειδικεύονται σε κατηγορίες όπως είναι η επίπλωση και οι εξοπλισμοί, μέχρι προϊόντα διατροφής και πρώτες ύλες μαγειρικής. Φέτος, ανάμεσα στους εκθέτες θα βρίσκονται και εταιρίες όπως οι , Γαία Οινοποιητική , Barilla, Caffe Molinari, Gruppo Espresso, Le Monde, McCain, Nespresso, Nestle, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Ελαϊς, Ένωση Πεζών, Κτήμα Κώστα Λαζαρίδη, Μπουτάρης Οινοποιητική, Μύθος Ζυθοποιία και πολλές ακόμα.
Εκδήλωση ΣΕΤΕ: «Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού»
Το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014 Ο ΣΕΤΕ πραγματοποίησε ειδική εκδήλωση για την ανάδειξη της Ελληνικής Γαστρονομίας σε αξέχαστη ταξιδιωτική εμπειρία. Στην ημερίδα, μεταξύ άλλων, έχουν προσκληθεί ως ομιλητές οι κ.κ. Αλέξανδρος Λαμνίδης (Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ), Ιωσήφ Πάρσαλης (Managing Director Marketing Greece), Ηλίας Μαμαλάκης, Πλάτωνας Μαρλαφέκας (Διευθυντής Μάρκετινγκ, Λουξ), Μηνάς Μαυρικάκης (Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων, Αθηναϊκή Ζυθοποιία), Ντίνα Νικολάου, Γιώργος Πίττας (Ξενοδόχος-Μέλος του Δ.Σ. του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος & Επικεφαλής Προγράμματος «Ελληνικό Πρωινό»), Χρήστος Σοκόλης (Ιδρυτής του Γραφείου Marketing Food Concepts και μέτοχος της Εταιρείας Fresh Ζαχαροπλαστεία), Νίκος Φωτιάδης (Chef, Αντιπρόεδρος Ινστιτούτου Πιερικής Γαστρονομίας).
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Στις παράλληλες εκδηλώσεις του τετραημέρου το κοινό έχει επίσης την ευκαιρία να απολαύσει γνωστούς σεφ εν ώρα δημιουργίας, μερικούς από τους καλύτερους baristi να διαγωνίζονται για τον τίτλο του πρωταθλητή που θα φτάσει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στη Μελβούρνη τον Μάιο, το 2ο HORECA wine με όλες τις νέες τάσεις σχετικά με το κρασί, συζήτηση σχετικά με τη μοναδικότητα της ελληνικής γαστρονομίας, το 7ο Forum Διεθνές Φόρουμ Γαστρονομίας από το Chef’s Club Ελλάδας, εκδηλώσεις από την Ένωση Μπάρμεν Ελλάδος με βάση το αλκοόλ και τη μπίρα κ.α.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ
Το επιτυχημένο πρόγραμμα «Ελληνικό Πρωινό» του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος επιστρέφει δυναμικά στην έκθεση HORECA πάντα στο ίδιο πνεύμα και concept!
Φέτος θα παρουσιαστούν κι άλλα πρωινά επιμέρους περιοχών, όπως αυτά διαμορφώθηκαν μέσα από τις διαδικασίες των καινούργιων Τοπικών Συμφώνων Ελληνικού Πρωινού που υπογράφτηκαν με τις αντίστοιχες Περιφέρειες μέσα στη χρονιά που πέρασε.
Συγκεκριμένα, αυτή την φορά είναι η σειρά της Κρήτης, της Μακεδονίας, της Θράκης και της Κέρκυρας να παρουσιάσουν τη δική τους εκδοχή για το «Ελληνικό Πρωινό» αξιοποιώντας τοπικά παραδοσιακά προϊόντα.
Ιδιαίτερη παρουσία λοιπόν έχει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, ενώ στο περίπτερο της Αν. Μακεδονίας Θράκης μαζί με επιλεγμένα ξεχωριστά προϊόντα παρουσιάζονται τα ζυμαρικά Synaxis Mαρώνειας ενώ χθες μαγείρεψε ο σεφ Νίκος Αλμπάνης την υπετροφή Μέθεξη με ιπποφαές που έχει κερδίσει το αθηναϊκό καταναλωτικό κοινό μια κι εκεί το προωθεί η εταιρία της Λίνας Αλεξίου.
Η Θράκη εκπροσωπείται επιπλέον διατροφικά με τον καβουρμά, τα αλίπαστα, μαρμελάδες και κάποια κρασιά. Η Synaxis θα διανείμει 2000 φυλλάδια ενώ στους επισκέπτες του περιπτέρου που θα έχουν την δυνατότητα να δοκιμάσουν μαγειρεμένη την Μέθεξη, θα προσφερθούν και δοκιμαστικά φακελάκια των εξαιρετικών ζυμαρικών όπως μακαρόνια με ελαιόλαδο, συναξάκια, κουσκούς, τα λεπτά μακαρόνια Ισμήνη- Νίκος με λεμόνι και βασιλικό. και τραχανάδες με ταχίνι, με μπούκοβο και άλλα.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;