Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Παρακολουθώντας τις αντιδράσεις τόσο των Εγκαθέτων του Προξενείου όσο και του κυρίαρχου κομματικού σχηματισμού με εξτρεμιστικές θέσεις (ΚΙΕΦ/DEB , γνωστό κι ως κόμμα Σαδήκ) , διαπιστώνουμε πώς διατηρείται στην δημοσιότητα ένα αφήγημα που υποστηρίζει “πως η Μειονότητα στοχοποιείται, περιθωριοποιειται, εκφοβίζεται καταπιέζεται και απειλειται ο ταυτοτικός προσδιορισμός της”.
Τα παραπάνω βεβαίως τα ισχυρίζεται ο κ. Οζάν Αχμέτογλου, εκπρόσωπος μια παρακρατικής δομής που λειτουργει παράτυπα και παράνομα όπως και η κ. Τσιγδέμ Ασάφογλου που συνδέεται άμεσα με το τουρκικό Κράτος προωθώντας την “Μεγάλη Ιδέα” του Ερντογανικού Καθεστώτος.
Το καθημερινό ρεπορτάζ στην Θράκη την τελευταία δεκαετία από το Komotinipress έχει αναδείξει τις παρεμβάσεις που ασκούνται σε βάρος της Μειονότητας με μεθόδους φασιστικές και με μεθόδους φασιστικες που φθάνουν μέχρι και την επιβολή “νόμου σιωπής” αλλά και την διατύπωση απειλών σε βαρος των αντιφρονούντων, ομοδόξων και μη.
Είναι υποκριτικό να μιλούν οι Εγκάθετοι των παρακρατικών δομών για καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων και συνθηκών, ή για πολιτικές και κομματικές παρεμβάσεις σε βάρος υποψηφίων της Μειονότητας ή για αλλοίωση της βούλησης των εκλογέων όταν οι ίδιοι επενδύουν την τελευταία διετία σε τεχνικές ρητορικής μίσους και διχασμου.
Γίνεται η Μειονότητα της Θράκης στόχος συντονισμένης πληροφοριακής χειραγώγησης στα μκδ;
Παρατηρώντας “τεχνικά” τα εκλογικά αποτελέσματα , μέσα από την “οπτικοποίησή” τους οφείλουμε να θέσουμε μερικά ερωτήματα – διαπιστώσεις που αναζητούν και τις ανάλογες απαντήσεις:
Όπως έχουμε παρατηρήσει και σε προηγούμενες αναλύσεις μας, η καταγραφή της διαδικτυακής κοινής γνώμης και των τάσεων των χρηστών ανταποκρίνεται και στην τελική διαμόρφωση του εκλογικού αποτελέσματος , ενώ είχε προβλεφθεί τόσο η άνοδος των ποσοστών του ΣΥΡΙΖΑ για τους γνωστούς λόγους, όσο και του ΠΑΣΟΚ ειδικά στην Ροδόπη λόγω του υψηλού βαθμου αποδοχής του Ιλχάν Αχμέτ.
Εκτός από τις μορφές ενεργητικές και παθητικής παρεμβατικότητας υπέρ συγκεκριμένων υποψηφίων σε Ροδόπη και Ξάνθη όπως αυτες κατεγράφησαν σε οργανωμένες διαδικτυακές εκστρατείες εντός κι εκτός χώρας δεν προκύπτει οποιαδήποτε ανάλογη “κατευθυντήρια ψηφοδοσία” πλην των συνήθων ατομικών -κυρίως- μορφών digital marketing εκάστου ενός εκ των υποψηφίων βουλευτών.
(Η ανάλυση έγινε με την υπηρεσία palo pro, το πιο ολοκληρωμένο εργαλείο διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο. Τα στοιχεία δεν είναι δημοσκοπικού χαρακτήρα.Για περισσότερες πληροφορίες και σε βάθος ανάλυση των αναφορών επικοινωνήστε μαζί μας στο customerservicepro@palo.gr)
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;