Είναι τόσο προβλέψιμη και ανευ περιεχομένου η Τουριστική Πολιτική της ΑΜΘ που πέρασε αδιάφορη η συμμετοχή της στην Philoxenia. Με ένα περίπτερο που είχε να δώσει….μερικές ελιές και ένα υλικό καμιά ιδιαίτερης αξίας δεν τράβηξε κανένα βλέμμα. Θα μπορούσαμε να πούμε με βεβαιότητα ότι ήταν η τελευταία σε δυναμική από όλες τις Περιφέρειες της Ελλάδας με πρώτη αυτή της Πελοποννήσου όπου φάνηκε ότι υπήρχε στη Τοπική Κουζίνα αφού υπήρχε τις πρωινές ώρες, πρωινό από την περιοχή, μεσημεριανές ώρες, μεσημεριανό και έκλεινε με το βραδινό.
Το περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου, απαγορεύεται η σύγκριση με αυτό της ΑΜΘ
Φυσικά δεν μπορούμε για μιλήσουμε για Στόχευση η εργαλεία για την Περιφέρεια, εξάλλου, ο όποιος ενδιαφερόμενος δεν έχει και την δυνατότητα να αντλήσει πληροφορίες από την περιοχή της ΑΜΘ αφού δεν υπάρχει σημάδι ψηφιοποίησης της περιοχής.
Και αυτό της ΑΜΘ, μπορείτε να το συγκρίνετε με όποιο θέλετε, έτσι και αλλιώς διεκδικεί μια από τις τελευταίες θέσεις
Σε όλα τα αρνητικά (μακάρι να μπορούσαμε να πούμε σε όλα τα αρνητικά να σημειώσουμε και το θετικό) να σημειώσουμε ότι δεν υπήρχε καμιά αναφορά , θεματική η εκδήλωσης, στην Ονειρούπολη της Δράμας αφού η συγκεκριμένη διοργάνωση είναι πρόσφατη και ήταν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να παρουσιασθεί
Εδώ βλέπεται το προϊόν το οποίο (λογικά) είναι αυτό για το οποίο ρίχνει “ζαριές” η Περιφέρεια στην προβολή του (φανταζόμαστε ήδη θα έχετε επιλέξει αυτό της Πελοποννήσου, εκεί βλέπεις παράγουν περισσότερα)
Το Καλώς Ορίσατε . Η Περιφέρεια ΑΜΘ θα πόνταρε σε κάποιο πολιτικό πρόσωπο (όπως έκανε και στην ΔΕΘ)
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;