Παρουσιάστηκε στην Ξάνθη το branding τόπου “Nestohoria”. Δημιουργία και ανάδειξη ενός μοναδικού τουριστικού προϊόντος.

11 Φεβρουαρίου 201602:11

To branding τόπου «Νεστοχώρια» παρουσιάστηκε το βράδυ της Τετάρτης σε εκδήλωση που έγινε στο επιμελητήριο της Ξάνθης από τους συντελεστές της εθελοντικής προσπάθειας για την τουριστική ανάδειξη της περιοχής με νέα, διαφορετική λογική.

Το branding τόπου είναι μια αντίληψη που επιχειρεί να προσεγγίσει διαφορετικά την ανάδειξη μιας ευρύτερης περιοχής με όλα της τα χαρακτηριστικά προκειμένου να αποτρέπεται η αποσπασματικότητα της προβολής που προκαλείται είτε από διοικητικά όρια, είτε από άλλες παραμέτρους που περιορίζουν την πρόσβαση σε ένα μεγαλύτερο κοινό με διάφορα ενδιαφέροντα και προτιμήσεις.

Τα πρώτα στάδια της δουλειάς έχουν γίνει με έμφαση στο διαδίκτυο και τα social media, σε εθελοντική βάση ενώ μεταξύ άλλων ιδεών και παραμέτρων για τα «NΕΣΤΟΧΩΡΙΑ» παρουσιάστηκε και η λογική του διαδικτυακού πρεσβευτή, ο οποίος ενεργεί από απόσταση αλλά φέρνει σε επαφή την περιοχή και τις επιχειρήσεις της με κρίσιμες μάζες πιθανών επισκεπτών πολύ μακριά από την περιοχή ή τη χώρα.

Συνέργεια και κοινοί στόχοι

Διαβάστε αναλυτικά στο nestohoria.gr

Αρθρογράφος

blank
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr