Ο ΟΑΕ∆ εγκαινιάζει τη νέα υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης – Call Center – µέσω του αριθµού 11320, στον οποίο οι πολίτες µπορούν να καλούν από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο.
Το Call Center επιδιώκει να εξασφαλίσει την προσβασιµότητα και την άµεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση όλων των πολιτών που συναλλάσσονται µε τον Οργανισµό.
Η νέα υπηρεσία στελεχώνεται από έµπειρο προσωπικό που θα δίνει στο κοινό πληροφορίες για όλες τις υπηρεσίες του Οργανισµού και οδηγίες για τη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του. Μεταξύ άλλων, µέσω της νέας υπηρεσίας το κοινό θα ενηµερώνεται για τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την έκδοση δελτίου ανεργίας και κωδικών πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες και θα παραπέµπεται για εξειδικευµένη πληροφόρηση στους αρµόδιους εκπροσώπους του Οργανισµού.
Η νέα υπηρεσία της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του ΟΑΕ∆ λειτουργεί από ∆ευτέρα έως και Παρασκευή, ώρες 08:30 έως 14:30, εκτός εορτών και αργιών.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;