Ο ψηφιακός κόσμος των υποψηφίων του ΣΥΡΙΖΑ Ροδόπης

25 Απριλίου 202320:41
Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
 
Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η ψηφιακή εικόνα των υποψηφίων του ΣΥΡΙΖΑ στο Ν. Ροδόπης όπου η κύρια αναμέτρηση εντοπίζεται ανάμεσα στον κ. Τάκη Χαρίτου και τον εκλεκτό εγκάθετο του Προξενείου αλλά και των δικαιωματιστών του κόμματος κ. Οζγκούρ Φερχατ.
 
Παρά το γεγονός ότι και οι δύο υποψήφιοι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο μόνον για προβολή της “φυσικής” δραστηριότητάς τους μπορούμε να εντοπίσουμε κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία, χρήσιμα και ίσως χρηστικά για κάποιους.
1. Η ψηφιακή παρουσία του query ΣΥΡΙΖΑ ΡΟΔΟΠΗΣ/SIRIZA RODOPI (για το τουρκόφωνο διαδίκτυο) παρουσιάζει σημαντικές αποκλίσεις απο την γενική εικόνα στο διαδίκτυο που έχει ο ΣΥΡΙΖΑ! Ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ έχει περιορισμένη πολιτική διάχυση στο διαδίκτυο χωρίς να υπάρχει μια γενική και κεντρική κατεύθυνση.
2.Εξίσου αποστασιοποιημένη φαίνεται ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ απο τα όσα συμβαίνουν στην Θράκη ενώ μέχρι αυτη τη στιγμή δεν έχουμε καμία απάντηση ή αντίδραση για την κριτική που δέχεται ο ΣΥΡΙΖΑ για τις σχέσεις του με παρακρατικες δομες του Προξενείου.
3. Στο Ν. Ροδόπης έχουν εντοπισθεί -όμως- 10 αναφορές με αφορμή κάποιες συνομιλίες σε fora ή άρθρα σε ενημερωτικές ιστοσελίδες που κάπως “κούνησαν” τις καμπύλες για τον Τάκη Χαρίτου. Μέχρι εκεί
4.Οι δύο βασικοί υποψήφιοι του ΣΥΡΙΖΑ δεν φαίνεται να διαθέτουν ψηφιακή στρατηγική. Λχ μιλάνε για τους νέους ή στους νέους χωρίς μηνύματα και χρήση instagram και tik-tok ενώ δεν απευθύνονται ηλικιακά μέσω twitter (που παράγει πολιτική) στις παραγωγικές ηλικίες έως 50. Εν έτει 2023 χρησιμοποιούν το ίντερνετ σε καθημερινή βάση 9 στους 10 Έλληνες ενώ η χρήση στις ηλικίες έως 44 ετών ξεπερνάει το 95%!Περισσότεροι από 1 στους 2 Έλληνες έχουν λογαριασμό στο Facebook χρησιμοποιώντας καθημερινά το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
5.Ο Τάκης Χαρίτου “προηγείται” στις αναφορές στο ελληνόφωνο διαδίκτυο με τον Οζγκιούρ Φερχάτ, όμως, να έχει κι αυτός αυξημένη παρουσία μέσα από συγκεκριμένες πηγές διάδοσης. Παρακολουθώντας, όσο είναι δυνατόν, την δραστηριότητα του Οζγκιούρ Φερχάτ φαίνεται ότι η ψηφιακή του καμπάνια είναι πολύ συγκεκριμένη και με μηνύματα (κυρίως) στην τουρκική γλώσσα συμπλέοντας συνδυαστικά με άλλους λογαριασμούς. Απευθυνόμενος στους ψηφοφόρους του είναι “τολμηρός” καθώς δεν κρύβει τις σχέσεις του με τις παρακρατικές δομές του Προξενείου.
6. Ο Τάκης Χαρίτου επιχειρεί να στείλει το μήνυμα μιας ισχυρής προσωπικότητας στο νομό Ροδόπης επενδύοντας στην κοινοβουλευτική και κοινωνική του παρουσία.
7. Το πρόβλημα που συναντάται ψηφιακά, ειναι ότι η στρατηγική της Κουμουνδούρου είναι διχασμένη ως προς τα θέματα της Θράκης. Με μία πιο ξεκάθαρη στάση ο Τάκης Χαρίτου θα έκανε περίπατο για την επανεκλογή του! (προσωπική εκτίμηση του γράφοντος). Λ.χ. Ο Τάκης Χαρίτου ευχήθηκε στον Τοποτηρητή Μουφτείας Κομοτηνής! Ήταν ο μόνος αιρετός, ο μοναδικός βουλευτής που το έπραξε! ΚΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ. Αυτό ας προβληματίσει κάποιους!
8. Αυτό που πρέπει να έχουν υπόψη τους οι υποψήφιοι ειναι ότι τα social media δεν είναι χώρος δελτία τύπου. Απαιτούν ένα φιλικό πρόσωπο, ειδική γραφιστική κι οπτική επεξεργασία, βίντεο και ΚΥΡΙΩΣ πρέπει όλα αυτά να συνοδεύονται από ΜΗΝΥΜΑ!!!!
9.Οι άλλοι δύο υποψήφιοι (Χ. Μεμέτ, Χρ. Γαβρίδου) δεν έχουν αναπτύξει κάποια συγκεκριμένη δυναμική πέρα από την προβολή που τους διασφαλίζουν τα μέσα του κόμματός τους.
10. (Η ανάλυση έγινε με την υπηρεσία palo pro, το πιο ολοκληρωμένο εργαλείο διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο. Τα στοιχεία δεν είναι δημοσκοπικού χαρακτήρα.Για περισσότερες πληροφορίες και σε βάθος ανάλυση των αναφορών επικοινωνήστε μαζί μας στο customerservicepro@palo.gr)
ΥΓ: ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΣΥΜΠΛΕΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟΥ.

Αρθρογράφος