Τα πλεονεκτήματα και τις τουριστικές δυνατότητες της Βόρειας Ελλάδας στους ξένους τουρίστες παρουσίασε ο Υπουργός Μακεδονίας και Θράκης, κ. Θεόδωρος Καράογλου, στη διεθνή τουριστική έκθεση του Βελιγραδίου, η οποία πραγματοποιήθηκε στη σερβική πρωτεύουσα από τις 21 έως τις 24 Φεβρουαρίου.
Κατά την παραμονή του στο Βελιγράδι ο Υπουργός επισκέφθηκε το ελληνικό περίπτερο του ΕΟΤ, αντάλλαξε απόψεις με τους εκπροσώπους των ελληνικών συμμετοχών, συναντήθηκε με Σέρβους tour operators και παραχώρησε κοινή συνέντευξη Τύπου με την Υπουργό Τουρισμού, κ. Όλγα Κεφαλογιάννη.
Στη διάρκεια της τοποθέτησής του ο κ. Καράογλου έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στην προσέλκυση τουριστών από τη Σερβία ενώ έκανε εκτενής αναφορά στις επενδυτικές δυνατότητες που υπάρχουν στον τομέα του τουρισμού, αναφερόμενος ειδικά στον ιαματικό τουρισμό, αναγγέλλοντας την έναρξη διαδικασιών πιστοποίησης των ιαματικών πηγών της Μακεδονίας και της Θράκης με πολύ αυστηρές παγκόσμιες προδιαγραφές.
Απαριθμώντας τα πλεονεκτήματα της Βόρειας Ελλάδας ως τουριστικό προορισμό, ο Υπουργός προέτρεψε τους Σέρβους πολίτες να δώσουν και φέτος ψήφο εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό, λειτουργώντας ως οι καλύτεροι διαφημιστές της Μακεδονίας και της Θράκης.
Όπως είπε: «Χάρη σε εσάς και τη μαζική σας παρουσία, να αναφέρω ενδεικτικά μόνον, ότι το 2012 τα ξενοδοχεία της Πιερίας κατέγραψαν πληρότητα που έφτασε να κυμαίνεται κοντά στο 80%. Φέτος φιλοδοξούμε να ξεπεράσουμε τα περυσινά στοιχεία και η Ελλάδα να αποτελέσει και πάλι το νούμερο ένα προορισμό για τις διακοπές σας», εστιάζοντας παράλληλα στη δωδεκάμηνη δυναμική που θα πρέπει αποκτήσει ο ελληνικός τουρισμός, στηριζόμενος στο τετράπτυχο α) θάλασσα, β) προσκυνηματικός τουρισμός, γ) χειμερινός τουρισμός και δ) shopping.
Σύμφωνα πάντα με τον ίδιο το Υπουργείο Μακεδονίας και Θράκης, κινούμενο προς αυτήν την κατεύθυνση, επεξεργάζεται τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής ευθύνης του και φροντίζει με μια σειρά δράσεων, να αναδεικνύει τις ιδιαίτερες δυνατότητες ανάπτυξης κάθε τοπικής κοινωνίας, προκειμένου να τις καταστήσει ελκυστικό τουριστικό προορισμό.
«Ενισχύοντας λοιπόν το brand name Ελλάδα, κάνουμε πιο αποδοτική την ελληνική οικονομία που δοκιμάζεται από την ύφεση» ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Καράογλου, εξηγώντας πως στόχος του ΥΜΑΘ είναι την επόμενη δεκαετία να καταστήσει τη Μακεδονία και τη Θράκη μεταξύ των πιο ελκυστικών τουριστικών προορισμών στον κόσμο.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;