Πριν από μερικές εβδομάδες η Google αιφνιδίασε όλο τον κόσμο ανακοινώνοντας μια σημαντική αλλαγή στη δομή της με τη δημιουργία μιας νέας μητρικής εταιρείας, της Alphabet.
Την Τρίτη, 1η Σεπτεμβρίου, χρησιμοποιώντας ακριβώς τον ίδιο αιφνίδιο τρόπο, η Google μας παρουσίασε το νέο της, ανασχεδιασμένο λογότυπο.
Το νέο logo της Google είναι πιο μοντέρνο, πιο απαλό, πιο λείο και πιο φιλικό προς τον χρήστη, τόσο από αισθητικής άποψης όσο και, κυρίως, από πρακτικής. Και αυτό γιατί η εταιρεία χρησιμοποίησε μια γραμματοσειρά sans-serif, η οποία σχεδιάστηκε ειδικά για την περίσταση.
Μια μικρή επεξηγηματική παρένθεση εδώ: Τα serifs είναι οι μικρές διακοσμητικές γραμμές που βρίσκονται στην άκρη πολλών γραμμάτων. Για παράδειγμα, το κείμενο που διαβάζετε αυτή τη στιγμή είναι γραμμένο σε γραμματοσειρά με serifs. Όταν το κείμενο είναι μεγάλο, μια γραμματοσειρά με serifs βοηθά το μάτι να προσαρμόζεται καλύτερα σε αυτό και να διαβάζει με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Ωστόσο, τα serifs δεν είναι καθόλου πρακτικά σε κείμενα που πρέπει να αλλάζουν συνεχώς μεγέθη και μορφές. Όπως τα λογότυπα. Τα δύο πιο βασικά προβλήματα που δημιουργούν είναι πως α) δεν μπορούν να μεγεθυνθούν, γι’ αυτό και αν μεγαλώσεις μια λέξη γραμμένη με serifs, αυτά θα αλλοιωθούν και θα αλλοιώσουν και την εικόνα της λέξης και β) αν κάποιος έχει αρχή σύνδεση στο ίντερνετ, οτιδήποτε είναι γραμμένο με serifs, πάλι, αλλοιώνεται.
Έτσι λοιπόν η Google αποφάσισε να γλιτώσει επιτέλους τους χρήστες της από όλη αυτή την ταλαιπωρία και να αλλάξει ριζικά το logo της. Και μιλάμε για μια πραγματικά σημαντική αλλαγή καθώς η τελευταία μετατροπή που έγινε στο λογότυπο της Google ήταν το 1999 -και δεν ήταν και τόσο μεγάλη.
Μέσα από το blog της η εταιρεία τονίζει πως ο βασικότερος λόγος αυτής της αλλαγής είναι πως έχει αλλάξει ο τρόπος που χρησιμοποιούμε το ίντερνετ, άρα και ο τρόπος που αλληλεπιδρούμε με την Google και τις υπηρεσίες της:
«Μια φορά κι έναν καιρό, η Google ήταν ένας προορισμός στον οποίο πήγαινες μέσω μιας συσκευής: του σταθερού υπολογιστή. Αυτές τις μέρες οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με τα προϊόντα της Google μέσα από πολλές διαφορετικές πλατφόρμες, εφαρμογές και συσκευές -πολλές φορές μέσω όλων αυτών μέσα σε μια μέρα. Περιμένετε από την Google να σας βοηθήσει όποτε και όπου τη χρειαστείτε, είτε είναι στο κινητό σας τηλέφωνο, είτε στην τηλεόραση, είτε στο ρολόι, είτε στο αμάξι και, ναι, ακόμα και στο desktop! Σήμερα παρουσιάζουμε μια νέα οικογένεια λογότυπου και ταυτότητας που αντικατοπτρίζει αυτή την πραγματικότητα και σας δείχνει πότε η Google δουλεύει για εσάς, ακόμα και στις πιο μικροσκοπικές οθόνες».
Έτσι το νέο logo ταιριάζει σε όλες τις οθόνες, κάθε μεγέθους, χωρίς να αλλοιώνεται η μορφή του και προβάλλεται εύκολα σε low-bandwidth συνδέσεις καθώς, σύμφωνα με τη Google, σε αντίθεση με το παλιό λογότυπο που ήταν περίπου 14.000 bytes, το νέο είναι μόλις 305 bytes.
Πηγή: huffingtonpost.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;