Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Ο παρακρατικός και παραθρησκευτικός παράγοντας του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής Ψευδομουφτής κ. Μουσταφά Τράμπα, μέλος της παρακρατικής οργάνωσης με δομής συμμορίας γνωστής ως ΑΣΕΤΜΔΘ , φέρεται να υπογράφει κείμενο στο κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Anadolu Ajansi αναφερόμενος “στα προβλήματα της μουσουλμανικής τουρκικής μειονότητας της Δυτ. Θράκης”.
Το κείμενο που αποδίδεται στον ψευδομουφτή εμφανίζει μία εσωτερική δομή, ασυνήθιστη για τον χαρακτήρα του κ. Μουσταφά Τράμπα, και φαίνεται ότι προέρχεται από τα γνωστά εξωχώρια προπαγανδιστικά κέντρα της γείτονος που προσπάθησαν να δημιουργήσουν αντιπερισπασμό στην χθεσινή συνάντηση Κυρ. Μητσοτάκη – Ρ. Τ. Ερντογάν.
Διαβάζοντας προσεκτικά τα όσα φέρεται να είπε ο κ. Μουσταφά Τράμπα οφείλουμε να επισημάνουμε τα ακόλουθα:
1. Η εμπλοκή του Ψευδομουφτή σε ζητήματα διπλωματικής και πολιτικής φύσεως κι όχι μόνον θρησκευτικής, επιβεβαιώνει την εργαλειοποίηση της θρησκείας από το τουρκικό παρακράτος για πολιτικούς σκοπούς κι επιδιώξεις, επιχειρώντας να της προσδώσει πολιτική οντότητα, ώστε να αποκτήσει τη δυνατότητα, να επηρεάσει τις τοπικές πολιτικές εξελίξεις.
2. Το κείμενο του Ψευδομουφτή υποκρύπτει κι ένα εσωτερικό πρόκριμά του στην ενδομειονοτική τάξη πραγμάτων απομειώνοντας τον μελλοντικό ρόλο του έτερου Ψευδομουφτή κ. Ιμπραήμ Σερήφ. Να επισημανθεί ότι ο Ψευδομουφτής Κομοτηνής ΔΕΝ έχει εκλεγεί αλλά έχει ΔΙΟΡΙΣΘΕΙ από το παρακρατικό ιερατείο του Προξενείου δια βοής εν αντιθέσει με τον κ. Μουσταφά Τράμπα ο οποίος την 9/9/2022 σε μία διαδικασία-παρωδία ανάδειξης δια βοής και διά ανατάσεως των χειρών έλαβε την έγκριση από περίπου 4.000 άτομα εκ των οποίων το 15% ήταν ανήλικοι ενώ διαπιστώθηκε και η χρήση “επιστολικής” ή “εξουσιοδοτημένης” ψήφου.
3. Ενώ ο Ψευδομουφτής κ. Μουσταφά Τράμπα υιοθετεί ακρίτως την προπαγάνδα του τουρκικού ΥΠΕΞ περί δήθεν παραβιάσεων της Συνθήκης της Λωζάννης , η διαχρονική μελέτη των τουρκικών δεδομένων, μετά την υπογραφή και την επίσημη εφαρμογή της Συνθήκης της Λωζάνης, αποδεικνύει ότι υπάρχουν συστηματικές παραβιάσεις των άρθρων: 2, 14, 27, 37, 38, 39, 40, 41,42 και 43 από την Τουρκία . [βλ. Και απόβλητος και αδιάβαστος ο Μουράτ : Όσα δεν έμαθε για την Συνθήκη της Λωζάνης – Η Τουρκία δεν είναι “anavatan” ]
4.Το νομικό καθεστώς του Μουφτή διέπεται πλέον από τις διατάξεις των άρθρων 137 επ. του ν. 4964/2022 (ΦΕΚ, Α΄, 30.7.2022), με τις οποίες επήλθε ουσιώδης εκσυγχρονισμός της οργάνωσης και λειτουργίας των Μουφτειών Θράκης. Όπως συνέβαινε και κατά την προισχύσασα νομοθεσία, έτσι και κατά τις διατάξεις του άρθρου 143 παρ. 3 του ως άνω νόμου ο Μουφτής είναι δημόσιος υπάλληλος. Και μάλιστα δημόσιος υπάλληλος που κατέχει θέση προϊσταμένου γενικής διεύθυνσης.
5. Ο νόμος 2345/1920 είχε περιπέσει σεαχρησία, οι, δε, διατάξεις της Συνθήκης των Αθηνών είχαν ήδη αντικατασταθεί υποχρεωτικά από τις διατάξεις της Συνθήκης των Σεβρών για την Προστασία των Μειονοτήτων στην Ελλάδα και της Συνθήκης της Ειρήνης της Λωζάννης, οι οποίες αποτέλεσαν και αποτελούν το ισχύον διεθνές νομικό πλαίσιο για τη μουσουλμανική μειονότητα στη Δυτική Θράκη.Οι προαναφερθείσες, δε, Συνθήκες δεν περιλαμβάνουν καμία πρόβλεψη για την εκλογή των Μουφτήδων και οι διατάξεις της Συνθήκης της Ειρήνης των Αθηνών, που είχε συναφθεί όταν η Θράκη δεν αποτελούσε τμήμα της Ελλάδας, ήταν πλέον άνευ αντικειμένου, μετά την υποχρεωτική ανταλλαγή πληθυσμών του 1923. [ βλ. Π. Παυλόπουλος: Η Συνθήκη της Λωζάνης δεν είναι νομικώς δυνατό να αναθεωρηθεί Αστέρης Αθ. ΜπουζιάςΤο Ιστορικό και Νομικό υπόβαθρο του θεσμού του Μουφτή στην Ελλάδα https://www.arthro-13.com/products/to-istoriko-kai-nomiko-ypovathro-toy-thesmoy-toy-moyfti-stin-ellada/ ]
6. Τα ανωτέρω, βεβαίως, τα γνωρίζει καλά η τουρκική διπλωματία και στόχος της δεν είναι η επιστημονική κοινότητα αλλά οι εύπιστοι και φιλήσυχοι μουσουλμάνοι της Θράκης και ο παρακρατικός εσμός που χρηματοδοτεί το δίκτυο των υπαλλήλων του τουρκικού προξενείου. Άλλωστε επιδίωξη του τουρκικού παρακράτους της Θράκης είναι η ομογενοποίηση της τρισυπόστατης Μειονότητας και ο πλήρης εκτουρκισμός της, κάτι που φαίνεται και από την επισήμανση του Μουσταφά τράμπα ότι “Η εθνική ταυτότητα είναι τουλάχιστον εξίσου ιερή αξία με τη θρησκευτική ταυτότητα. Η “τουρκικότητα” και το Ισλάμ είναι σαν τη σάρκα και τα νύχια. Δεν είναι δυνατόν να αγνοήσουμε την τουρκική ταυτότητα της μουσουλμανικής τουρκικής μειονότητας Δυτικής Θράκης και να την εκφράσουμε με τη θρησκευτική της ταυτότητα. Αυτό είναι απαράδεκτο. “
7. Ένα από τα μεγαλύτερα ψέμματα της τουρκικής προπαγάνδας και των ημεδαπών φερεφώνων της αφορά στα “τουρκικά έργα πολιτισμού που καταστρέφονται από το Ελληνικό Κράτος” αποκρύπτοντας το πιο βασικό: η Οθωμανική Αυτοκρατορία ως χώρα κατάκτησης προχώρησε στην αλλαγή χρήσης πολλών θρησκευτικών μνημείων τα οποία αποκαταστάθηκαν μετά την αποχώρηση των Οθωμανών και την απελευθέρωση από τον τουρκικό ζυγό. [ βλ. Στόχος της τουρκικής προπαγάνδας για το 2024 η Ορθοδοξία! ]
8. Η αναφορά του Ψευδομουφτή στα όσα συνέβησαν στο μουσουλμανικό κοιμητήριο των Αβδήρων ανάγεται τόσο στο επίπεδο των βαθυκρατικών προβοκατόρικων ενεργειών του τοπικού παρακράτους όσο και στο χαμηλό επίπεδο υπευθυνότητας της τοπικής αυτοδιοίκησης το οποίο κι εκμεταλλεύεται το πολυδαίδαλο παρακρατικό σύστημα του Προξενείου [βλ. Ο “αβδηριτισμός” απειλεί την Θράκη]
9. Για τα ζητήματα εκπαίδευσης που θίγει ο Ψευδομουφτής βλ. Γιατί μένουν αναπάντητα τα ψεύδη της Παρακρατικής Συμμορίας (ΑΣΕΤΜΔΘ) ; ]
10. Συμπερασματικά, οφείλουμε να επαναλάβουμε ότι “οι παραμουφτείες είναι η κορυφή της πυραμίδας των παρακρατικών δομών που λειτουργούν στην Θράκη με την χρηματοδότηση της Τουρκίας μέσω των δομών του Προξενείου που χρηματοδοτούν ένα παραθρησκευτικό σύστημα που προωθεί το πολιτικό ισλάμ της παραερντογανικής παρακρατικής σέκτας στην Θράκη.”
Αντί Επιλόγου
Αποτελεί απειλή για την Δημοκρατία το ακροδεξιό κόμμα DEB/ΚΙΕΦ ;
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;