Η έρευνα έγινε από την καθηγήτρια Margaret Duffy στην σχολή Δημοσιογραφίας του πανεπιστημίου και δύο διδακτορικούς φοιτητές του πανεπιστημίου, τον Edson Tandoc, και τον Patrick Ferrucci. Βασίστηκε στην μελέτη της συμπεριφοράς 736 φοιτητών-μελών του Facebook. Ο βασικός διαχωρισμός που έκαναν οι ερευνητές ήταν ο τρόπος που χρησιμοποιούν την υπηρεσία οι χρήστες.
Αυτό που θα πρέπει να γνωρίζει κανείς είναι ότι ένα σημαντικό κίνητρο για την χρήση των κοινωνικών δικτύων είναι η θετική αυτοπροβολή. Οπότε, θα πρέπει να περιμένει ότι αυτά που θα δει να δημοσιεύονται από τους φίλους και τον περίγυρό τους θα είναι θετικά και δεν θα πρέπει να προκαλούν φθόνο ή ζήλια. Αυτή η γνώση, ευελπιστούν οι επιστήμονες, θα μειώσει τα συναισθήματα φθόνου.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;