Σύμφωνα με το διαδικτυακό ιστότοπο novinite.com, η καθυστέρηση της παράδοσης και λειτουργίας του κάθετου άξονα οφείλετε σε καθυστερήσεις της Ελληνικής πλευράς στην κατασκευή του έργου αλλά και της Ελληνικής κυβέρνησης όπου ήθελε διεύλεση μόνο μικρών οχημάτων και λεωφορεία, ενώ οι Βούλγαροι επιθυμούσαν την διέλευση μέχρι 5 τόνων.
Στο ίδιο δημοσίευμα γίνεται λόγος για τακτική συνεδρίαση της Βουλγαρικής κυβέρνησης όπου δόθηκε το “Πράσινο Φως” για το άνοιγμα του δρόμου και τις πιέσεις στην Ελληνική πλευρά.
Να σημειώσουμε ότι το δημοσιεύμα είναι το Σάββατο 31 Αυγούστου που σημαίνει ότι οι Βούλγαροι ήξεραν ότι ο δρόμος θα ανοίξει από την προηγούμενη εβδομάδα. Αντίθετα στην Ελληνική πλευρά οι πρώτες πληροφορίες άρχιαν να καταφθάνουν την Δευτέρα. Χαρακτηριστικό είναι ότι η Περιφέρεια απέστειλε δελτίο τύπου την Πέμπτη, 5 ημέρες μετά το δημοσίευμα
Διαβάστε το άρθρο εδώ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;