Κοινωνός του προβλήματος, που προκαλεί η απαγόρευση διέλευσης βαρέων οχημάτων και λεωφορείων από τον υπερσύγχρονο δρόμο, που συνδέει εδώ και 15 μήνες τη Ροδόπη με τη βαλκανική ενδοχώρα, έγινε κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Αλεξανδρούπολη ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Το θέμα της άρσης της απαγόρευσης, που αποτελεί πάγιο αίτημα των τοπικών κοινωνιών, ένθεν κακείθεν των συνόρων, έθεσε ευθέως στον κ. Χρυσοχοΐδη ο περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, κ. Γιώργος Παυλίδης.
Ο κ. Παυλίδης επέμεινε ειδικότερα στο αίτημα για άρση της απαγόρευσης ως προς τη διέλευση λεωφορείων από τον κάθετο άξονα της Νυμφαίας. Μία τέτοια εξέλιξη θα είχε ως αποτέλεσμα την εκτόξευση του ρεύματος επισκεπτών από τη γείτονα Βουλγαρία και από τις υπόλοιπες βαλκανικές χώρες προς τη Θράκη και την Ανατολική Μακεδονία.
Δεν είναι τυχαίο ότι κατά την πρόσφατη παρουσία της Περιφέρειας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ΤΤR στο Βουκουρέστι, στο σύνθημα «τόσο κοντά σας …το Αιγαίο Πέλαγος», που χρησιμοποίησε η ελληνική αντιπροσωπεία, οι Ρουμάνοι δημοσιογράφοι αντέτειναν το ερώτημα… «γιατί δεν επιτρέπεται η διέλευση λεωφορείων από τον δρόμο της Νυμφαίας;».
Γιώργος Παυλίδης «Κοντά στην απαγόρευση των φορτηγών βάλαμε και τα λεωφορεία γιατί δεν υπήρχε κάποιος άλλος τεχνικός τρόπος»
Ο κ. Παυλίδης μετέφερε την εμπειρία του αυτή στον Υπουργών Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρυσοχοΐδη, με τον τελευταίο να ανταποκρίνεται δίνοντας εντολή στην «Εγνατία Α.Ε.» να προχωρήσει στην άρση του απαγορευτικού στη Νυμφαία, στο κομμάτι που αφορά στη διέλευση λεωφορείων. Αυτό έκανε γνωστό στην προχθεσινή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου ο περιφερειάρχης, κ. Παυλίδης, για να επισημάνει ότι «περιμένουμε να γίνει πράξη, γιατί με την έλευση των λεωφορείων θα έχουμε μια σειρά οικονομικών εισροών».
Ο κ. Παυλίδης χαρακτήρισε ακατανόητη τη συγκεκριμένη απαγόρευση, που στερεί ένα μεγάλο όγκο επισκεπτών από τη Ροδόπη και από την ευρύτερη περιοχή, ενώ εξέφρασε την προσωπική του πεποίθηση ότι η απαγόρευση της διέλευσης λεωφορείων αποτελεί μία κάλυψη για την ελληνική κυβέρνηση, στην πρόθεσή της να αποτρέψει τη διέλευση βαρέων οχημάτων από τον ελληνοβουλγαρικό οδικό άξονα. «Εκεί υπήρξε μια εξίσωση του τύπου «κοντά στο στεγνό να καεί και το χλωρό»», εκτίμησε, «δηλαδή κοντά στην απαγόρευση των φορτηγών βάλαμε και τα λεωφορεία γιατί δεν υπήρχε κάποιος άλλος τεχνικός τρόπος».
(Πηγή: Παρατηρητής της Θράκης/Συντάκτης:Θωμάς Σταμούλης)
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;