Η διαφημιστική προβολή της Περιφέρειας ΑΜΘ στο περιφερειακό συμβούλιο

14 Δεκεμβρίου 201512:32

.Η έγκριση του ετήσιου προγράμματος Τουριστικής προβολής περιφέρειας ΑΜΘ για το έτος 2016 απασχόλησε ένα μεγάλο μέρος της συζήτησης του περιφερειακού συμβουλίου, εισηγητής του θέματος ήταν ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μιχάλης Αμοιρίδης ο οποίος αναφέρθηκε στους άξονες δράσης για της ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της περιφέρειας.

Όπως είπε ο κ Αμοιρίδης «ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί μεταξύ άλλων στην Συμμετοχή σε εκθέσεις, στην φιλοξενία διαμορφωτών κοινής γνώμης και στην ανάπτυξη δημοσίων σχέσεων, στην διαφήμιση σε Ελλάδα και Εξωτερικό (Ραδιόφωνο,Εντυπα,Διαδίκτυο) στην διαχείριση σελίδων διαδικτίου, σε έντυπα, μπάνερ, διαφημιστικά και στο 2ο Φεστιβάλ Εγνατία .

Ζιγκόν €89,90

Προθεση της περιφέρειας πρόσθεσε ο κ Αμοιρίδης «είναι η δημιουργία Φορέα Διαχείρισης Τουριστικού Προορισμού.»

Με βαθύτερο στόχο σύμφωνα με τον Αμοιρίδη.
Από την πλευρά της αντιπολίτευσης ο επικεφαλής της Κοινωνικής Συμμαχίας Φώτης Καραλίδης είπε ότι το σχέδιο της περιφέρειας για το 2016 είναι μια έκθεση ιδεών και ευχών με <> και ευχές που δυστυχώς δεν φέρνουν αποτελέσματα.

Η επικεφαλής των οικολόγων πρασίνων Κατερίνα Γεροστεργίου τόνισε ότι «δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για σεβασμό στο περιβάλλον.»

Πηγή: ert.gr

Αρθρογράφος

blank
Ανδριανή Λοϊζίδου
Η Ανδριανή έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Νομική στο Cambridge της Αγγλίας. Έχει δουλέψει σε διεθνούς φήμης εκδοτικούς οίκους και έχει διδάξει Αγγλικό Δίκαιο σε Ακαδημαϊκό επίπεδο.