Διατηρώντας την πετυχημένη σχεδιαστικά φόρμα του απερχόμενου μοντέλου, η φρεσκαρισμένη Cayenne χαρακτηρίζεται από την εμβληματική εμφάνιση η οποία εκσυγχρονίζεται στα σημεία με επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, προφυλακτήρες, μάσκα κ.λπ. Οι σημαντικότερες αλλαγές, όμως, κρύβονται κάτω από το καπό και έχουν να κάνουν με την προσθήκη δύο νέων εκδόσεων: μίας plug-in υβριδικής και μίας turbo V6.
Ξεκινώντας από την πιο high-tech, η Cayenne S E-Hybrid εξοπλίζεται με το plug-in σύστημα που είδαμε στην αντίστοιχη έκδοση της Panamera. Έτσι, συναντάμε ένα V6 3.0 βενζινοκινητήρα που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα με την συνολική ισχύ να φτάνει τα 416 PS. To 0-100 πετυχαίνεται σε 5,4 sec και η τελική φτάνει τα 243 km/h. Η υβριδική Cayenne μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για αποστάσεις έως 36 km, ενώ η μεικτή κατανάλωση είναι 3,4 lt/100 km (79 g/km).
Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η νέα V6 έκδοση των 3,6 lt για την Cayenne S, που διαθέτει διπλό turbo και αποδίδει 420 PS. Η συγκεκριμένη έκδοση θα αντικαταστήσει την ατμοσφαιρική V8 των 4,8 lt και με το στάνταρ 8άρι Tiptronic S πετυχαίνει το 0-100 σε 5,5 sec με την τελική να φτάνει τα 259 km/h (κατανάλωση σε μεικτό κύκλο 9,5 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 223 g/km).
Την γκάμα συμπληρώνουν η Cayenne Diesel με τον V6 3.0 που αποδίδει 262 PS (6,6 lt/100 km – 173 g/km), η Cayenne S Diesel (4.2 V8 με 385 PS, μέση κατανάλωση 8 lt/100 km και ρύποι CO2 στα 209 g/km), ενώ η Cayenne Turbo με τον V8 4.8 αποδίδει 520 PS. H Cayenne Turbo χρειάζεται 4,5 sec για να ολοκληρώσει τη διαδικασία 0-100 km/h (4,4 sec με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono) και αγγίζει σε τελική ταχύτητα τα 279 km/h (κατανάλωση 11,2 lt/100 km και ρύποι 261 g/km).
Πηγή:www.newsauto.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;