Μετά από το Α5 που η Audi εξελίσσει με την τεχνολογία e-tron, σειρά έχει το A3. Όμως στην περίπτωση του premium μικρομεσαίου μοντέλου δεν πρόκειται για υβριδικό όχημα, αλλά για αμιγώς ηλεκτρικό. Το αποτέλεσμα είναι η απόδοση των 134 ίππων και 270 Nm ροπής, με την αυτονομία στα 140 χιλιόμετρα.
Έτσι και το premium μικρομεσαίο του γερμανού κατασκευαστή υιοθετεί την τεχνολογία e-tron, όμως σε αντίθεση με το plug-in υβριδικό πρωτότυπο A5, εδώ έχουμε (επίσης ένα πρωτότυπο), αλλά με αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία. Το μοντέλο χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα που κινεί αποκλειστικά τους εμπρός τροχούς, του οποίου η απόδοση είναι οι 134 ίπποι και τα 270 Nm ροπής. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 11,2 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 145 χ.α.ω.
Για τη συσσώρευση της ηλεκτρικής ενέργειας το A3 e-tron prototype χρησιμοποιεί μπαταρία ιόντων λιθίου (26,5 kWh) που μπορεί να φορτιστεί σε 4 ή 9 ώρες (ανάλογα πάντα με την πηγή φόρτισης), ενώ η αυτονομία του φτάνει τα 140 χιλιόμετρα. Διαφορές από τα υπόλοιπα Α3 δεν υπάρχουν σε επίπεδο αισθητικής, όμως στο ταμπλό, ο πίνακας των οργάνων φιλοξενεί την ανάλογη ένδειξη για το επίπεδο της μπαταρίας, υπάρχουν επενδύσεις από αλκαντάρα, θερμαινόμενο παρμπρίζ, και σύστημα κλιματισμού χαμηλής ενέργειας.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;