Το ορόσημο των 3,5 εκατομμυρίων απαντημένων κλήσεων έφτασε το 1555, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, λίγους μήνες μετά τη συμπλήρωση ενός έτους λειτουργίας.
Η επαφή των πολιτών με το Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του και η εξυπηρέτησή τους συνεχίζει να αναβαθμίζεται. Είναι χαρακτηριστικό πως η συντριπτική πλειονότητα των θεμάτων στο 1555 έχουν διεκπεραιωθεί σε ελάχιστο χρόνο.
Αναλυτικά, από τις 29 Ιουλίου 2021 ως και τις 31 Οκτωβρίου 2022, το 1555 έχει δεχθεί συνολικά 3.775.664 κλήσεις, από τις οποίες έχουν απαντηθεί 3.498.238.
Το 99,4% του συνόλου των ερωτημάτων και των αιτημάτων των πολιτών έχουν απαντηθεί είτε κατά τη διάρκεια της κλήσης είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,6% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικά ομάδες στελεχών του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.
Παράλληλα, αυξάνεται σταθερά και η χρήση της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν και να παρακολουθούν την πορεία προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς να απαιτείται κλήση στο 1555. Ήδη μέχρι το τέλος Οκτωβρίου 2022, είχαν υποβληθεί με αυτό τον τρόπο 21.349 αιτήματα.
Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης δήλωσε: «Το 1555 σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, τόσο σε επίπεδο κλήσεων όσο και σε επίπεδο ολοκλήρωσης αιτημάτων. Τα τελευταία στοιχεία αποτυπώνουν τη διαρκώς αυξανόμενη αποδοχή και εμπιστοσύνη των πολιτών και επιβεβαιώνουν ότι ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης ήρθε για να μείνει. Δεν το λέμε εμείς, το θέλουν οι ίδιοι οι πολίτες. Στόχος φυσικά παραμένει η συνεχής βελτίωση του 1555, ώστε να γίνει ακόμη πιο χρήσιμος, καθημερινός σύμμαχος των πολιτών».
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;