«Τζάμπα αναστάτωση» για μία «τζάμπα διαφήμιση»

18 Σεπτεμβρίου 201402:12

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

Το KomotiniPress ήταν το πρώτο μέσο ενημέρωσης  το οποίο σε πανελλαδική κλίμακα κατέγραψε την πρακτική των δίγλωσσων επιγραφών του πολυκαταστήματος παιχνιδιών που προσφάτως άρχισε να λειτουργεί στο Νομό Ροδόπης.

Τρεις μέρες μετά η εταιρεία εξέδωσε δελτίο τύπου με καταγγελτικό χαρακτήρα και διάθεση αλαζονική που εξέπληξε ακόμη και τους πλέον καλοπροαίρετους αναγνώστες.

Παρακολουθούμε με ενδιαφέρον τις εξελίξεις όπως αυτές καταγράφονται στον τοπικό τύπο αλλά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (βλέπε ΕΔΩ και ΕΔΩ) και οφείλουμε να επισημάνουμε ότι η εν λόγω εταιρεία ακολουθεί μία συγκεκριμένη ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ με την οποία ΑΝΕΞΟΔΑ περνά το μήνυμά της στο συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό το οποίο και έχει ως ΣΤΟΧΟ.

Εμείς απλώς οφείλουμε να καταγράψουμε ως γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των σταθμευμένων αυτοκινήτων στο πάρκινγκ του καταστήματος φέρουν ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ και ως εκ τούτου συμπεραίνουμε ότι οι καταναλωτές είναι ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, γεγονός που θα πρέπει να προβληματίσει τους υπεύθυνους μάρκετινγκ της εταιρείας για κάποιες από τις διαφημιστικές επιλογές τους.

Τηρουμένων των αναλογιών να υπενθυμίσουμε ότι στα εγκαίνια ενός άλλου πολυκαταστήματος οικιακού εξοπλισμού  που άρχισε πρόσφατα να δραστηριοποιείται στην περιοχή μας παρευρέθησαν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης και ο Σοφολογιώτατος Μουφτής ενώ στους επισκέπτες προσεφέρθησαν για το καλωσόρισμα τοπικά προιόντα.

Το περί ου ο λόγος κατάστημα παιχνιδιών που άνοιξε στις αρχές Αυγούστου δεν θεώρησε αναγκαίο ούτε αυτό να πράξει αλλά ούτε και να ενημερώσει τα τοπικά μέσα ενημέρωσης…

Τζάμπα διαφήμιση, τζάμπα αναστάτωση και όπως λέει και ο σοφός Λαός, τζάμπα μαγκιά….

 

Αρθρογράφος

blank
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr