Το ζεύγος Pepper υποδέχεται τους επιβάτες στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

28 Ιανουαρίου 201900:42

Δύο ανθρωποειδή ρομπότ εξοπλισμένα με τεχνητή νοημοσύνη, ο Pepper και η Pepper, ύψους 120 εκατοστών και βάρους 30 κιλών περίπου, θα δίνουν πληροφορίες για πτήσεις, αφίξεις και αναχωρήσεις, αλλά και για όλες τις βασικές υπηρεσίες του αεροδρομίου… και όχι μόνο!

«Πρόκειται για ένα proof of concept το οποίο θα χρησιμοποιήσουμε για να δούμε σε ποιο βαθμό θα μπορεί να συνεισφέρει στις έξυπνες υπηρεσίες που προσφέρει το αεροδρόμιο προς τους επιβάτες» δηλώνει στο NetFAX ο Γιώργος Δημητριάδης, Director, IT&T Business Unit, του ΔΑΑ.

«Συν τω χρόνω θα εργαστούμε πάνω στο AI και στο Machine Learning των δύο ρομπότ, ώστε να γίνουν περισσότερα αυτόνομα και να προσφέρουν και άλλου είδους πληροφόρηση – ανάλογα με το τι ζητάνε οι επιβάτες» συμπληρώνει.

Προς το παρόν τα ρομπότ μιλάνε αγγλικά αλλά και κινεζικά, , ενώ στόχος είναι στο επόμενο τρίμηνο να μιλάνε πλήρως και ελληνικά. Τα ρομπότ είναι δημιουργία της ιαπωνικής εταιρείας Softbank, ενώ αγοράστηκαν από μια γαλλική εταιρεία που ανέλαβε την αρχική υποστήριξη και εγκατάστασή τους.

«Γίνονται ήδη συζητήσεις με μια ελληνική startup που δραστηριοποιείται στο χώρο, ώστε να υπάρχει τοπική υποστήριξη και να επεκταθεί η γκάμα υπηρεσιών που θα προσφέρονται από τα ρομπότ» καταλήγει ο Γ. Δημητριάδης.

Ο ΔΑΑ ένα από τα πρώτα «China-ready» αεροδρόμια της Ευρώπης

Πληροφορίες για το αεροδρόμιο και για την πόλη της Αθήνας θα προσφέρει ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών στους Κινέζους ταξιδιώτες, μέσα από τη νέα, πρωτοποριακή εφαρμογή που υλοποίησε μαζί με την Toorbee, για το κινεζικό «WeChat».

Με την εφαρμογή «AIΑ – Toorbee WeChat Miniapp», το αεροδρόμιο της Αθήνας προσφέρει στους Κινέζους επισκέπτες το πιο κατάλληλο, φιλικό και εύχρηστο περιβάλλον στη γλώσσα τους και γίνεται ένα από τα πρώτα «China – ready» αεροδρόμια της Ευρώπης.

Με το σκανάρισμα ενός QR code που βρίσκεται σε εμφανή σημεία στους χώρους του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, οι Κινέζοι ταξιδιώτες μπορούν πλέον να αντλούν πληροφορίες για το σύνολο των υπηρεσιών του αεροδρομίου, αλλά και για ό,τι συμβαίνει στην πόλη της Αθήνας.

Από την παρουσίαση της νέας πρωτοποριακής εφαρμογής του αεροδρομίου στο Κέντρο Τύπου.

Με περισσότερους από 1.000.000.000 ενεργούς χρήστες το μήνα, το WeChat είναι το κύριο εργαλείο για σχεδόν όλους τους χρήστες τηλεφώνων στην Κίνα, ενώ το WeChat Miniapp όπου διατίθεται η εφαρμογή του ΔΑΑ, έχει περισσότερους από 400.000.000 μηνιαίους ενεργούς χρήστες.

Με τη συγκεκριμένη εφαρμογή, το αεροδρόμιο κάνει ακόμα ένα σημαντικό βήμα προς την κινεζική αγορά, η οποία, παρά την εξαιρετική δυναμική και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της, δεν έχει αξιοποιηθεί ακόμα επαρκώς στην Ευρώπη.

Η ομάδα του αεροδρομίου, της Toorbee και της AirChina, με τον Pepper, το ρομπότ του αεροδρομίου να «κλέβει την παράσταση»

 

O Γιώργος Παπαχρήστου, CEO της Toorbee, δήλωσε επίσης: «Η ομάδα της Toorbee είναι ενθουσιασμένη με την έναρξη της στρατηγικής συνεργασίας με τον ΔΑΑ, μέσω του launch του AIA-Toorbee Wechat Mini App.

Η συνεργασία αυτή δείχνει την καινοτομία και το όραμα της διοίκησης του ΔΑΑ να γίνει ένα από τα πρώτα China-ready αεροδρόμια της Ευρώπης και παράλληλα αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στις τεχνολογικές λύσεις και στο επιχειρηματικό μοντέλο της Toorbee.

Στόχος μας είναι η επέκταση της συνεργασίας μας με τον ΔΑΑ και σε άλλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια».

Ο General Manager της Air China / Athens Office, Fan He Yun, είπε σχετικά: «Ολοκληρωμένες πληροφορίες στα κινεζικά, για το αεροδρόμιο, αλλά και για τις μεταφορές, τις υπηρεσίες και τις αγορές στην Αθήνα, είναι το νέο, πολύ σημαντικό βήμα που κάνει ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Κινέζων ταξιδιωτών.

Χάρη στην ανάπτυξη της εφαρμογής WeChat Miniapp από το αεροδρόμιο της Αθήνας, με την υποστήριξη της Toorbee, οι πληροφορίες για τον Κινέζο επισκέπτη είναι πλέον εύκολα διαθέσιμες μέσω του WeChat, του κύριου εργαλείου εφαρμογής για σχεδόν όλους τους χρήστες τηλεφώνων στην Κίνα.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για όλες τις προσπάθειες που καταβάλλει για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Κινέζων ταξιδιωτών -όχι μόνο στο χώρο του αλλά και στην πόλη- και, φυσικά, και την Toorbee, για τη συμβολή της σε αυτή τη σημαντική υπηρεσία».

Αρθρογράφος