Τον περασμένο Σεπτέμβριο είχαμε αναφερθεί στις δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της Honda, Τακανόμπου Ίτο, σχετικά με τον ερχομό το 2015 του νέου Type-R για την Ευρώπη. Ως πιθανότερη επιλογή κινητήρα είχε αναφερθεί αυτή του νέου 1.6 turbo βενζίνης, παραλλαγή του αγωνιστικού μοτέρ που χρησιμοποιεί η Honda στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού.
Άλλωστε η τάση του downsizing οδηγεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες να εξελίσσουν σύνολα με μικρότερη χωρητικότητα, τα οποία όμως χάρη στη βοήθεια από το turbo δεν υπολείπονται σε ισχύ και ροπή. Φαίνεται όμως πως τα δεδομένα άλλαξαν τους τελευταίους μήνες. Και αυτό διότι στη Honda θέλουν η έκδοση επιδόσεων του νέου Civic να προσφέρει μέγιστη ισχύ κοντά στα 300 PS. Σύμφωνα με πληροφορίες, θεωρούν ότι είναι πιο εφικτό να επιτευχθεί μέσω 2λιτρου turbo.
Στόχος τους είναι το λανσάρισμα του νέου Type-R να συνοδευτεί από τον τίτλο του «ταχύτερου προσθιοκίνητου αυτοκινήτου παραγωγής» στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Το ρεκόρ κατέχει το Renault Megane RS Trophy των 265 PS, με χρόνο 8:07.97. Το σύστημα μετάδοσης του καυτού ιαπωνικού hatch θα αποτελείται από κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ ο περιορισμός του βάρους σε κάτω από 1.200 kg θα συμβάλλει στην επίτευξη των επιθυμητών επιδόσεων.
newsauto.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;