Η νέα διαφήμιση της Amstel προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις των χρηστών του διαδικτύου οι οποίοι θεωρούν ειρωνεύεται την προσπάθεια όλων των μικρών Ελληνικών εταιρειών παραγωγής μπύρας. Μάλιστα έχει προκαλέσει ακόμα και την απορία των εταιρειών επικοινωνίας πως μια εταιρεία του μεγέθους της Amstel επιτίθεται στους ανταγωνιστές της και ειδικά σε μικρές εταιρείες με αυτό το τρόπο, ο οποίος πάντα συσπειρώνει τους καταναλωτές προς τον πιο αδύναμο.
Το διαφημιστικό σποτ σε ένα σημείο του φτάνει μάλιστα να ειρωνευτεί και την γενική τάση της χώρας στην επιχειρηματικότητα αναφέροντας χαρακτηριστικά “ποια Ελλάδα, εξωστρέφεια ρε φίλε”.
Να τονίσουμε πως η Amstel είναι και χορηγός εδώ και χρόνια στο Καρνάβαλι Ξάνθης με τους χρήστες στα social να καλούν το κόσμο να αντιδράσει
Δείτε την διαφήμιση
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;