Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους αναρωτιόμασταν με αφορμή την εμφάνιση του κ. Μουράτ Ομέρογλου στον Ίασμο για το εάν έχει διαγραφεί ο κ. Οντέρ Μουμίν από το μειονοτικό παραϊερατείο, ενώ κατά την διάρκεια του Φεστιβάλ Κερασιού διαπιστώσαμε όχι μόνον την απουσία του Τούρκου Προξένου από τις εκδηλώσεις του Φεστιβάλ αλλά και την ενεργό άσκηση πίεσης προς όλες τις κατευθύνσεις , εκ μέρους του, για την αποτυχία του.
Την προηγούμενη εβδομάδα, πήραμε την απάντηση στο αρχικό μας ερώτημα, όταν το μειονοτικό παραϊερατείο κατόπιν εντολών του διπλωματικά και πολιτικά απόβλητου κ. Μουράτ Ομέρογλου, καρατόμησαν από κοινού τους κκ Ιλχάν Αχμέτ και Οντέρ Μουμίν.
Παράλληλα, ο κ. Οντέρ Μουμίν αντιμετωπίζει και σειρά ενδοπαραταξιακών προβλημάτων αλλά και μία συντονισμένη και συγχρονισμένη άσκηση αντιπολίτευσης (όχι όμως θεσμικού χαρακτήρα) από το δίπολο Ιμάμ Τζανέρ – Κυρ. Αμούτζα που ενισχύεται επικοινωνιακά τόσο από τα μκδ όσο και από τον τουρκόφωνο τύπο.
Το μειονοτικό παραϊερατείο βάλλει ευθέως κατά του Οντέρ Μουμίν
Τα παραπάνω συμπίπτουν με την πλήρη αναδιοργάνωση του επικοινωνιακού επιτελείου του ΚΙΕΦ/DEB και την προσωπική μας εκτίμηση ότι έχει (το μειονοτικό παραϊερατείο) διαμορφώσει και στρατηγική πολιτικού μάρκετινγκ με έμφαση στον χώρο του διαδικτύου, κάτι που βλέπουμε να το εφαρμόζει με ιδιαίτερη επιτυχία στην περίπτωση του Ιάσμου και στην αποδόμηση του Δημάρχου κ. Οντέρ Μουμίν χωρίς να βρίσκει ιδιαίτερη αντίσταση στο εγχείρημα αυτό.
Αναμένοντας την απάντηση του Δημάρχου Ιάσμου σε όλα αυτά, αντί μιας δομημένης αντίδρασης κι απάντησης στα όσα πρωτόγνωρα συμβαίνουν στον χώρο της Μειονότητας, είχαμε μια “ασυνήθιστη” δράση του “ασυνήθιστου Δημάρχου” με ένα δίωρης διάρκειας βιντεοσκοπημένο μήνυμα και την προτροπή προς τους φίλους, συνεργάτες και ψηφοφόρους του ν’αναρτήσουν το πορτοκαλί χρώμα στα προφίλ τους (TURUNCU KAMPANYASI, είναι το χρώμα του συνδυασμού του κ. Οντέρ Μουμίν, ΕΜΠΡΟΣ) στην λογική του “ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΝΤΕΡ”.
Δεν γνωρίζουμε ποιοί είναι οι (καλοπληρωθέντες) επικοινωνιακοί σύμβουλοι του κ. Οντέρ Μουμίν, αλλά το πορτοκαλί χρώμα στο μάρκετινγκ δεν ταυτίζεται μόνον με θετικά συναισθήματα (Αυτοπεποίθηση, φιλικότητα, επιτυχία, ενέργεια, κουράγιο,αλλά κι αρνητικά (Άγνοια, νωθρότητα, προσοχή).
Δεν αποκλείεται, βεβαίως,να είναι και η απάντηση στην “ανώνυμη” σελίδα κοινωνικής δικτύωσης που έχει υιοθετήσει το κίτρινο χρώμα στο λογότυπό της που αποτελεί ένα χρώμα αισιόδοξο που μπορεί όμως να λειτουργήσει και ως προειδοποίηση. Επιλέγεται συχνά για κουμπιά που σε καλούν να κάνεις κάτι (Call to Action).
Αφήνοντας την ανούσια σημειολογία στην άκρη και τις εμμονές του Δημάρχου με τα μκδ, ας ασχοληθούμε με τις παρατηρήσεις του όπως αυτές διετυπώθησαν από τον ίδιο ,αποκλειστικά στην τουρκική γλώσσα και με παράθεση “εποπτικού” δημοσιογραφικού υλικού. Πιο συγκεκριμένα:
Με λίγα λόγια, ο Δήμαρχος Ιάσμου θυμίζει τους μοναχούς – πολεμιστές Σαολίν με την πορτοκαλί στολή τους. Είναι άραγε αρκετά εκπαιδευμένος για ν’αντέξει την ψυχοσωματική πίεση που του ασκεί ο αντίπαλος και να περάσει στην αντεπίθεση ή θα παραμείνει ένας “μάχιμος-μοναχός;”. Η απάντηση , ίσως , βρίσκεται στο παρακάτω βίντεο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;