Τα ψεύδη των Εγκαθέτων διασπείρονται και στην Κομοτηνή – Επενδύει ο Χρ. Τοψίδης στην στήριξη από το Παρακράτος;

26 Σεπτεμβρίου 202320:15

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

Σε “ακτιβιστικό τουρσμό” επιδόθηκαν σήμερα οι υπαλληλοι του Προξενείου, οι Εγκάθετοι και οι υποστηρικτές παρακρατικών δομών που παραπλανούν μέρος του Λαού της Μειονότητας. Μαζί τους και περίπου 100 μαθητές του Μειονοτικού Γυμνασίου-Λυκείου Ξάνθης.

Η εμπρηστική ρητορική του Αχμέτ Καρά η ίδια , όπως και το παραλήρημα του Χουσεΐν Μπαλτατζή που όχι μόνον εμπαίζουν με τοξικό τρόπο τους ακολούθους τους αλλά και στοχοποιούν Δημόσιους Λειτουργούς.

ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ στηρίζουν το χάος των Εγκαθέτων;

Εγκάθετοι και Παρακρατικοί, λοιπόν, διασπείρουν την τοξικότητά της και στην Κομοτηνή ενώ αποκρύπτουν σειρά γεγονότων όπως:

  • 1. Τα παιδιά της Μειονότητας δεν έχουν χειρότερη ή καλύτερη μεταχείριση απο τα υπόλοιπα παιδιά της Θράκης. Από το ΥΠΑΙΘ εγκρίνονται όλες οι εμπρόθεσμες αιτήσεις για το Μειονοτικό (για την Α’ Γυμνασίου του μειονοτικού) – εδώ και χρόνια – ακριβώς στο πνεύμα της ισότιμης μεταχείρισης των μαθητών, των ίσων ευκαιριών κλπ. Εγκρίνονται όλες οι εγγραφές, με αποτέλεσμα να έχουμε πλεονάζον μαθητικό δυναμικό στο Μειονοτικό Γυμνάσιο Λύκειο της Ξάνθης
  • 2.Το τουρκόγλωσσο πρόγραμμα καλύπτεται από ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς και τους πληρώνει η Σχολική Εφορεία, ενώ το ελληνόγλωσσο καλύπτεται από το Υπουργείο Παιδείας. Η ελληνική πολιτεία, πέρα από τα χρήματα που δίνει σε όλα τα σχολεία μέσω των σχολικών επιτροπών κάθε τρίμηνο,καλύπτει και τα έξοδα μετακινησης
  • 3. Από το 2019 στο Μειονοτικό Γυμνάσιο – Λύκειο έχει και απογευματινό ωράριο διδασκαλίας ενώ δεν είδαμε πέρυσι αντίστοιχα ανάλογες αντιδράσεις. .Στο τρέχον σχολικό έτος λοιπόν, επειδή ο αριθμός μειώθηκε κατά 50 άτομα (δεν ήταν μεγάλη η μείωση) κάποιοι ίσως και θεώρησαν ότι μπορεί το μαθητικό δυναμικό να στεγαστεί στις 25 αίθουσες που υπάρχουν και να χρησιμοποιηθεί μόνον ο πρωινός κύκλος,Στήθηκε μία γραμμικού χαρακτήρα παραπληροφόρηση και ειδοποιήθηκαν οι γονείς με κάποιον τρόπο ότι το σχολείο θα λειτουργήσει μόνο πρωί.
  • 4. ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ: Ενώ μέχρι σήμερα οι Εγκάθετοι διατυμπανίζουν εντός κι εκτός Ελλάδας ότι δεν επιτρέπεται να κάνουν μάθημα στα υπόγεια (κάτι που η Ελληνική Πολιτεία ακούει και δέχεται) έρχονται οι ίδιοι στην Μειονότητα και επιμένουν για πρωϊνό κύκλο μαθημάτων επειδή θεώρησαν ότι μπορεί το μαθητικό δυναμικό να στεγαστεί στις 25 αίθουσες ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΙ 5 ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΓΕΙΕΣ..Η Πολιτεία πάλι θεωρεί για να είναι κοντά και στο Πρωτόκολλο Καταλληλότητας, να μην κάνουν μάθημα στα υπόγεια, να έρχονται πρωί – απόγευμα και οι 5 αίθουσες στα υπόγειο να αξιοποιηθούν ως εργαστήρια…Μιλάμε για 580 μαθητές αυτήν την στιγμή, σε 25 αίθουσες.Δυνητικά, οι υπόγειες αίθουσες θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν εργαστήρια για μαθήματα εικαστικών ή άλλων μαθημάτων που μέχρι τώρα δεν είχαν την δυνατότητα να έχουν οι μαθητές
  • 5. Το Μειονοτικό Γυμνάσιο- Λύκειο Ξάνθης ιδρύθηκε το 1965. Από το 1968 έως και σήμερα στεγάζεται στο κτίριο της οδού Χατζησταύρου 10, ιδιοκτησίας της πρώην νομαρχίας Ξάνθης. Το συγκεκριμένο κτίριο χρονολογείται από τον 19ο αιώνα και λειτουργούσε ως καπνομάγαζο και κατόπιν ως Γυμνάσιο Θηλέων Ξάνθης. Το κτίριο αντιμετωπίζει προβλήματα λόγω παλαιότητας, ενώ δεν υπάρχουν υποδομές για εργαστηριακές αίθουσες και ο αύλειος χώρος είναι πολύ μικρός. Από το 2017, με απόφαση της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, ανακαινίστηκαν επιπλέον τέσσερις νέες αίθουσες επί της ίδιας οδού που λειτουργούν ως παράρτημα του σχολείου.Σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία (ν.694/1977 & Υπουργική Απόφαση υπ’ αριθ. 62092/ 10.06.2002) στα μειονοτικά σχολεία η αρμοδιότητα για την ικανοποίηση των κτηριακών αναγκών των σχολείων ανήκει στις Σχολικές Εφορείες.
  • 6. Να επισημανθεί ότι ο Χρ. Τοψίδης προσπαθεί να κερδίσει μία χούφτα προξενικών ψήφων συντασσόμενος με τους Εγκαθέτους κατά του Χρ. Μέτιου επενδύοντας πολιτικά σε ένα ζήτημα για το οποίο δεν έχει γνώση, θέση κι άποψη. Και το κυριότερο στρέφεται εναντίον της επίσημης κυβερνητικής και κρατικής πολιτικής.

Πρόκληση: Ο Χρ. Τοψίδης συντάσσεται με τους αρνητές της Συνθήκης της Λωζάννης

   

Αρθρογράφος