Έξι νέα μικρά μοντέλα αναμένονται μέσα στο 2013, κάτι που θα ενισχύσει τον ανταγωνισμό στην κατηγορία. Στο συγκεκριμένο θέμα παρουσιάζουμε τις αφίξεις, τις οποίες θα έχουμε μέχρι και τα τέλη του έτους στα μικρά.
Mitsubishi Space Star: Στην Ελλάδα το Φθινόπωρο
Νέα εποχή για τη Mitsubishi στη μικρή κατηγορία, με το νέο Space Star να αντικαθιστά το Colt ακολουθώντας ωστόσο, μια εντελώς διαφορετική φιλοσοφία. Πρωτεύοντα πλέον στοιχεία της υπόστασης του νέου μοντέλου, είναι η παροχή όσο το δυνατόν περισσότερης οικονομίας σε καύσιμο και εκπομπές CO2, με το συνολικό του βάρος να περιορίζεται στο λιγότερο δυνατό, ενώ και οι κινητήρες του θα είναι χαμηλού κυβισμού. Ειδικότερα, πρόκειται για 2 τρικύλινδρα ατμοσφαιρικά μοτέρ 1,0 και 1,2 λίτρων, με απόδοση 71 και 80 ίππων αντίστοιχα. Τα κιβώτια και στις δύο περιπτώσεις είναι 5τάχυτα μηχανικά, ενώ η μέση κατανάλωση στο 1.000άρι είναι 4,2 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2: 96 γρ./χλμ.) και στο 1.200άρι 4,1 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2: 96 γρ./χλμ.) με στάνταρ σύστημα start/stop του κινητήρα.
Εντελώς νέα σχεδίαση σε αμάξωμα και εσωτερικό
Η Mitsubishi επέλεξε για το Space Star μια εντελώς νέα σχεδίαση, που δεν παραπέμπει σε κάποιο άλλο μοντέλο της. Έχουμε λοιπόν ένα 5θυρο αμάξωμα με πολλές καμπύλες, στρογγυλά φωτιστικά, αλλά και έναν διακριτικό δυναμισμό στο εμπρόσθιο τμήμα. Και στο εσωτερικό η σχεδίαση είναι νέα, με την κεντρική κονσόλα να άρχεται του ταμπλό (διαθέτει και διαφορετική επένδυση) και με τον πίνακα οργάνων να ενσωματώνει μεγάλες και ιδιαίτερα ευανάγνωστες ενδείξεις.
Νέο Ford Fiesta ST: Στην Ελλάδα μέσα στο μήνα
Δεύτερη γενιά για το Ford Fiesta ST, με νέο 1,6 turbo (EcoBoost) βενζινοκινητήρα 182 ίππων που του εξασφαλίζει εξαιρετικά γρήγορες επιδόσεις (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ.). Αρκετές αλλαγές από το αγωνιστικό τμήμα της Ford έχουμε και στο στήσιμο του αυτοκινήτου, με την ανάρτηση να χαμηλώνει κατά 15 χλστ., το τιμόνι να αποκτά πιο γρήγορη κρεμαγιέρα (2,4 στροφές από άκρη σε άκρη), ενώ στον εμπρόσθιο άξονα τοποθετείται και το ηλεκτρονικό διαφορικό eTVC. Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα, το νέο Fiesta ST να προσφέρει μια πολύ σπορτίφ οδική συμπεριφορά καθώς και περισσότερη οδηγική ευχαρίστηση από το παρελθόν.
Νέο Dacia Sandero: Στην Ελλάδα μέχρι τα τέλη του έτους
Το Dacia Sandero 2ης γενιάς εκμοντερνίζεται αισθητικά και αποκτά περισσότερα δυναμικά χαρακτηριστικά, χωρίς να χάνει το πολύ καλό Value for Money του. Αντίστοιχα, στο εσωτερικό του έγινε αισθητική αναβάθμιση, ενώ στους χώρους, το νέο Sandero θα είναι και πάλι ένα από τα πιο άνετα μικρά, με μεγάλο πορτ-μπαγκάζ 320 λτ. Το πιο σημαντικό πάντως στοιχείο του νέου μοντέλου, είναι η προσθήκη στη γκάμα των μοτέρ, του νέου 3κύλινδρου turbo βενζινοκινητήρα των μόλις 898 κυβικών εκατοστών, που έχουμε δει στο νέο Renault Clio. Το μοτέρ αυτό έχει ονομαστική απόδοση 90 ίππων και 135 Nm ροπής, προσφέροντας μέση κατανάλωση 5,0 λτ./100 και εκπομπές CO2, 116 γρ./χλμ. Στη γκάμα θα υπάρχει επίσης ο 1,5 dCi turbodiesel με 75 και 90 ίππους, αλλά και ο γνωστός ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1,2 λίτρων με 75 ίππους.
Νέο Renault Clio R.S.: Διαθέσιμο στα τέλη του έτους
Το νέο Renault Clio R.S., στην 4η γενιά του, μοιάζει να εστιάζει όσο ποτέ άλλοτε στην πραγματική έννοια του hot hatch, καθώς προσφέρει σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές CO2 και κατανάλωση, χωρίς να θυσιάζεται η οδηγική απόλαυση. Ενδεικτικό είναι πως, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, έχει την ίδια ιπποδύναμη (200 PS στις 6.000 σ.α.λ.), πλην όμως μειωμένη κατανάλωση κατά 2 λίτρα (6,3 από 8,2 λτ./100 χλμ.) λόγω και του ότι, ο κινητήρας είναι πλέον 1,6 λίτρων με turbo και όχι ατμοσφαιρικός 2,0 λίτρων. Επίσης, για πρώτη φορά στην ιστορία του, θα εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, το οποίο στο πρόγραμμα Race, θα ολοκληρώνει τις αλλαγές σε λιγότερο 150 msec!
Ανανεωμένο Citroen C3: Στη χώρα μας μέσα στο μήνα
Το ανανεωμένο Citroen C3 φέρει περιορισμένες αισθητικές αλλαγές στο αμάξωμά του, όπως τη χρωμιωμένη γρίλια της μάσκας και τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, αλλά και τα LED φώτα πάνω από τους προβολείς ομίχλης. Οι πιο σημαντικές αλλαγές ωστόσο, έχουν να κάνουν με τους κινητήρες. Προστίθενται λοιπόν δύο νέοι 3κύλινδροι βενζινοκινητήρες 1,0 και 1,2 λίτρων, με απόδοση 68 και 82 ίππων αντίστοιχα, αλλά και μέση κατανάλωση μόνο 4,3 και 4,5 λτ./100 χλμ. (CO2: 99 και 104 γρ./χλμ. αντίστοιχα). Τη γκάμα συμπληρώνουν ο 1,6 VTi με τους 120 ίππους, όπως και οι πετρελαιοκινητήρες e-HDi με 70, 90 και 115 ίππους και εκπομπές CO2 από 87 γρ/χλμ.
Ανανεωμένο Nissan Micra: Στην Ελλάδα το Σεπτέμβριο
Ανανέωση και για το Nissan Micra, με ανασχεδιασμένο εμπρόσθιο τμήμα όπου ξεχωρίζει η νέα μάσκα, ο πιο δυναμικός προφυλακτήρας, αλλά και τα νέα φωτιστικά σώματα με μαύρο κάτοπτρο. Στο πίσω μέρος διαφορετικός είναι ο προφυλακτήρας, ενώ τα φωτιστικά εξοπλίζονται με LED. Νέα είναι και τα σχέδια στις αλουμινένιες ζάντες. Στο εσωτερικό, η κεντρική κονσόλα είναι ανασχεδιασμένη, με νέους αεραγωγούς, καθώς και διαφοροποιημένα χειριστήρια για τον κλιματισμό και το ηχοσύστημα, αλλά και νέα γραφικά στο tip computer. Από την πλευρά του, παραμένει ο 1.200άρης βενζινοκινητήρας των 80 ίππων με πολύ καλή οικονομία.
Πηγή : autotriti.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;