Δείγματα εκσυγχρονισμού στο ταλαίπωρο σιδηροδρομικό δίκτυο μεταφορών της χώρας εμφανίζονται με την πρόθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να θέσει σε λειτουργία και πάλι τις τηλεφωνικές κρατήσεις εισιτηρίων
Τη νέα υπηρεσία τηλεφωνικών κρατήσεων, που θα προστεθεί στην υφιστάμενη των ηλεκτρονικών, επιδιώκει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να θέσει σε λειτουργία εντός του Νοεμβρίου. Με τη νέα αυτή υπηρεσία θα μπορούν πλέον οι επιβάτες να κλείνουν εισιτήρια για τα τρένα του ΟΣΕ με ένα μόνο τηλεφώνημα και τη χρήση πιστωτικής κάρτας. Στόχος της εταιρείας είναι να απομακρύνει όσο το δυνατόν τον κόσμο από τα γκισέ και οι κρατήσεις και εκδόσεις εισιτηρίων να γίνονται με τον μέγιστο βαθμό αυτοματοποίησης, ώστε να περιοριστεί το λειτουργικό κόστος της εταιρείας.
Σε ισχύ έχει τεθεί εδώ και αρκετούς μήνες η υπηρεσία ηλεκτρονικών κρατήσεων, η οποία σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας έχει προσελκύσει κυρίως νέο κόσμο, αυξάνοντας τον αριθμό των επιβατών που επιλέγουν τον σιδηρόδρομο για τις μετακινήσεις τους. Σήμερα εκτιμάται ότι το 40% των εισιτηρίων «κλείνονται» μέσω Διαδικτύου, ποσοστό που αναλογεί σε 2.000-2.500 εισιτήρια ημερησίως, ενώ στόχος είναι με την ενεργοποίηση του τηλεφωνικού κέντρου (14511) η πλειονότητα των κρατήσεων να γίνεται από απόσταση. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η εταιρεία αυτή τη στιγμή προχωρά στις τελευταίες δοκιμές ασφαλείας για να θέσει σε λειτουργία τις υπηρεσίες του αριθμού 14511, εντός του μήνα.
Πηγή: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;