Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Στις 23.22 στις 5/2/2023 ο Δήμαρχος Ιάσμου γνωστοποίησε την απόφασή του να παραμείνουν κλειστά τα σχολείου του Δήμου λόγω ανέμων.
Το ερώτημα που ετέθη σε κατοίκους Ιάσμου αφορούσε στην επάρκεια των καυσίμων για την θέρμανση των σχολείων: οι απόψεις διΐστανται, καθώς άλλοι μιλούν για δυνατότητα να θερμανθούν τα σχολεία 1-2 ημέρες και άλλοι ισχυρίζονται ότι είναι άδειες οι δεξαμενές.
Ο Δήμος παραμένει χωρίς τεχνικό πρόγραμμα και προΰπολογισμο ενώ δεν έχουμε καμία εικόνα για την στάση και δράση του τοπικού πολιτικού δυναμικού.
Στην Δημοκρατία υπάρχει μία σειρά προβλεπομένων διαδικασιών! Και ο Δήμαρχος Ιάσμου, έχοντας την γνώση των κανόνων του παιχνιδιού το γνωρίζει καλά!
Όπως έχουμε τονίσει , από την στιγμή της έναρξης της πειθαρχικής διαδικασίας, απαιτείται περίπου διάστημα 45 ημερών (αν κι εφόσον λειτουργήσουν όλα όπως πρέπει) για να τεθεί σε ισχύ η όποια απόφαση.
Τα ερωτήματα που απλά τίθενται είναι τα ακόλουθα:
- ΤΕΣΣΕΡΙΣ(4) ΜΗΝΕΣ ο Δήμος Ιάσμου διαλύεται, (συμ)πολίτες μας ταλαιπωρούνται και η περιοχή δείχνει ότι ειναι ακυβέρνητη με ό,τι αυτό σημαίνει!! Εφόσον είχαμε ορθότατα διαγνώσει και προβλέψει εμείς οι αδαείς τις κινήσεις του Δημάρχου Ιάσμου γιατί όλοι αυτοί διέδιδαν ψευδέσταται ότι κάποιοι θα δοθεί κεντρικά η λύση; Γιατί δεν κινήθηκαν άμεσα εξ’αρχής; Από άγνοια ή από σκοπιμότητα;
- Οι αντίπαλοι του Οντέρ Μουμίν που είναι; Οι εμβληματικοί ώριμοι πολιτικοί του Ιάσμου αντί να καταφεύγουν στην εύκολη λύση των απαξιωτικών χαρακτηρισμών τί ακριβώς πράττουν για τους δημότες τους; Άραγε δεν είναι συνυπεύθυνοι για την παράταση της ακυβερνησίας στον Δήμο και την αγωνία των κατοίκων και συνδημοτών τους;
- Οι Θρακάρχες, Ροδοπάρχες και λοιποί σιωπούντες που είναι; Καλές οι διαρροές και τα πολιτικάντικα παραπολιτικά σενάρια όπως και το δήθεν ενδιαφέρον του που εξαντλείται σε εντυπωσιακά ρεπορτάζ των Αθηνών , αλλά επί του πρακτέου τί γινεται;
- Κι αν αυτά τα γνωρίζουμε εμείς οι αγράμματοι κι απαίδευτοι περί του διοικητικού και πειθαρχικού δικαίου, οι Ταγοί της Ροδόπης (ο κυβερνητικός βουλευτής είναι και Επίκουρος Καθηγητής Νομικής), δεν έπρεπε να προϊδεάσουν τον κόσμο αλλά και να επιταχύνουν τις διαδικασίες του Ν. 3852/2010;
- Δεν έπρεπει να υπάρξει μεριμνα για το ενδεχόμενο να παραμείνουν ανικανοποίητες οι ανάγκες του Δήμου ειδικά σε ό,τι αφορά στα σχολεία;
- Οι υπόλοιποι πάλι; Ο Τζανέρ, ο Οζγκιούρ, ο Ισμέτ τί κάνουν; Οι λαλίστατοι Φερχάτ και Ιμάμ όταν υπέγραφαν τα κείμενα εναντίον της δημοκρατικής κι ελεύθερης σκέψης είχαν χρόνο; Όταν συνέτρωγαν με τον Μπουρχάν Μπαράν είχαν χρόνο; Όταν συνέτρωγαν με τον Τούρκο Πρόξενο Αϊκούτ Ουνάλ είχαν χρόνο;
- Μήπως ακολουθούν το σχέδιο που τους επιβάλλει το Προξενειο για να εξοντώσουν τον Οντέρ, ν’αναδείξουν την ανεπάρκεια του τοπικού πολιτικού συστήματος, να κατηγορήσουν την Πολιτεία και μετά να εξαφανίσουν την όποια αντίδραση των αντιφρονούντων και αντιδρούντων;
- Οι εκπρόσωποι του Χριστιανικού στοιχείου του Ιάσμου που είναι;Γιατί δεν αντιδρούν; Εκτός κι αν περιμένουν να τελειώσουν οι πίτες και να πιάσουν τα Καρναβάλια…
- Το ζήτημα δεν είναι πλέον ο Οντέρ Μουμίν (μόνον) αλλά η αξιοπιστία του πολιτικού συστήματος και ο ρόλος της τοπικής πνευματικής, θρησκευτικής και πολιτικής Ηγεσίας (αν υπάρχει).
Η δημοσιογραφία για να δικαιώνει το ρόλο της ως προπυργίου της Δημοκρατίας, οφείλει να μην υποκύπτει στην ευκολία και στον εντυπωσιασμό. Αντιθέτως, πρέπει να είναι αποκαλυπτική και να ξεσκεπάζει τους σκοτεινούς κύκλους και τα σχέδια που εξυφαίνουν. Κι όταν χρειασθεί ξέρει να προστατεύεται καταφεύγοντας στο τελευταίο καταφύγιο της Δημοκρατίας.
Η υπόθεση Οντέρ Μουμίν στο μικροσκόπιο