Μετρημένες οι ημέρες της Levi’s στην Ελλάδα. Σύμφωνα με πληροφορίες στο τέλος του Φεβρουαρίου έχει προσδιοριστεί το οριστικό κλείσιμο της Levi’s Strauss Hellas, της αναστολής λειτουργίας του ελληνικού τμήματος, μετά από απόφαση της κεντρικής διοίκησης της εταιρείας, αφού η «πεθαμένη» ελληνική αγορά, όχι μόνο δεν απέδωσε τα ελάχιστα από τα προσδοκώμενα, αλλά «κοστίζει» αρκετά.
Να θυμίσουμε ότι το καλοκαίρι που μας πέρασε η εταιρεία είχε αναστείλει και τη λειτουργία του τμήματος marketing στην ελληνική αγορά, μετά τη σχετική απόφαση της Levi Strauss Europe, Middle East and North Africa, τα γραφεία της οποίας βρίσκονται στις Βρυξέλλες.
Η απόφαση της εταιρείας ήταν το marketing της μάρκας στην Ελλάδα να το χειρίζεται η θυγατρική της στην Πολωνία. Στο πλαίσιο αυτής της απόφασης, επικεφαλής marketing του brand στη χώρα μας είναι η Justyna Goscinska, ως Levi’s Brand Marketing Manager Eastern Europe.
Φυσικά τα προϊόντα της εταιρείας θα συνεχίσουν να βρίσκονται στην ελληνική αγορά, καθώς σε εξέλιξη είναι οι συζητήσεις με προμηθευτές και εμπόρους για την «υιοθέτηση» και διατήρηση του σήματος.
Πηγή: toxrima
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;