Σε ρόλο τυμβωρύχου ο Αϊκούτ Ουνάλ – Ποιοί χτίζουν καριέρες στα συντρίμμια της Τουρκίας;

18 Φεβρουαρίου 202309:33

ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΙΣΛΑΜ: Ασκούν πολιτική επί πτωμάτων στην Θράκη στο “πρότυπο Μόρσι” – ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ σιωπούν

Ο (εκάστοτε) Γενικός Πρόξενος της Τουρκίας στην Κομοτηνή χρησιμοποιεί την θρησκεία ως όχημα πολιτικής ανάδειξης στο όνομα ξένης επεκτατικότητας μέσα στην Μειονότητα και με αυτόν τον τρόπο τίθεται υπό διωγμόν η κοινωνική χειραφέτηση της, υποδαυλίζεται η ειρηνική συνύπαρξη των Θρακιωτών και προσβάλλεται η θρησκευτική τους πίστη.Ταυτοχρόνως, διακρίνεται η εφαρμογή ενός νέου συνθετικού μοντέλου δράσης με κύρια συστατικά το πολιτικό ισλάμ , το φιλανθρωπικό ισλάμ και την ισλαμική οικονομία με «φορείς υλοποίησης» τα αναδυόμενα «θρησκευτικά τάγματα» και άλλες ανατρεπτικές ομάδες.

Ο τρόπος που χρησιμοποιεί μερίδα του τοπικού πολιτικού κόσμου το Ισλάμ, όχι μόνον δεν παρουσιάζει καμία θρησκευτική προσταγή, αλλά δίνει την εντύπωση ότι στοχεύει στην επέκταση της θρησκευτικής πίστης στην πολιτική ζωή δημιουργώντας έναν νέο πολιτικό ρυθμιστή. Με την προβολή, προώθηση, επιβολή και , τελικώς, με την εκλογή αυτών των προσώπων μπαίνει σε φάση απόλυτης κηδεμονίας η Μειονότητα στην Θράκη. Την ίδια στιγμή, καλλιεργείται η “τουρκοισλαμοποίηση” της Μειονότητας με σκοπό να προβληθούν και να επιβληθούν συγκεκριμένα πρόσωπα ως υποψήφιοι σε κόμματα και ψηφοφόρους, εν όψει της κατάρτισης των ψηφοδελτίων για τις εθνικές και αυτοδιοικητικές εκλογές, ταυτίζοντας το ισλάμ με την κρατική εξουσία.

Αναζητώντας τις επιπτώσεις στην κοινωνία από την διάχυση του νεοθωμανικού πολιτικού ισλάμ, επισημαίνεται ότι είναι αξιοσημείωτη η συμμετοχή των κατοίκων της Θράκης σε πλειάδα εράνων και συνεισφορών που διοργανώνονται από φορείς, οργανώσεις, συλλόγους, συλλογικότητες και εξωχώριες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις , από τους οποίους συγκεντρώνονται μεγάλα χρηματικά ποσά με άγνωστους παραλήπτες και άδηλους σκοπούς.Εκτός από τα εύπορα μέλη της τοπικής οικονομικής ελίτ και μιας παράλληλης οικονομικής δομής που κινείται στοχευμένα με δικούς της νόμους και κανόνες, αναδεικνύεται μία νέα οικονομική τάξη που διαθέτει οικονομική ισχύ αγνώστου προελέυσεως με εξωχώριες διασυνδέσεις και συχνά υποστηριζόμενη από διπλωματικές αντιπροσωπείες ή ΜΚΟ ξένων χωρών, προωθώντας τις νέες παράλληλες θρησκευτικές δομές..

Μέσα από αυτή την πραγματικότητα φθάσαμε σήμερα, να βλέπουμε την Τουρκία να παρεμβαίνει στην πολιτική ζωή της Ελλάδας μέσα από τις δομές παραθρησκευτικών και παρατύπων δομών, υποχρεώνοντας τον πολιτικό κόσμο της Μειονότητας (κι όχι μόνον) να υποβάλει τα σέβη του σε ένα θεοκρατούμενο σχήμα εξουσίας όπου προσωπικότητες της Μειονότητας,

Αιρετοί κάθε βαθμίδας αλλά και υποψήφιοι πολιτικοί πρέπει να έχουν την έγκριση του Προξένου και των Παραμουφτήδων για την μετεξέλιξή τους..

Χαρακτηριστικές είναι οι εικόνες βουλευτών, δημάρχων , αιρετών κάθε βαθμίδας να δέχονται να γίνονται όργανα του Τουρκικού Προξενείου, να εκμεταλλεύονται τον ανθρώπινο πόνο των ομογενών τους, αποκρύπτοντας την τεράστια ευθύνη του ερντογανικού καθεστώτος για τους νεκρούς των σεισμών και να ασκούν πολιτική επι πτωμάτων, εργαλειοποιώντας τον ανθρώπινο πόνο εξυπηρετώντας τα δικά τους συμφέροντα αυτοπροβολής αλλά και τις επιδιώξεις του Προξενείου για τον πολιτικό έλεγο πάνω στην Μειονότητα.

Οι εύπιστοι κι ευσεβείς φιλήσυχοι και φιλειρηνικοί Μουσουλμάνοι της Μειονότητας πέφτουν θύμα μιας καλά οργανωμένης προπαγάνδας και ψυχολογικής άσκησης επιρροής χωρίς όμως το Ελληνικό Κράτος , η Πολιτεία αλλά και εκπρόσωποι της Κοινωνίας να αντιστέκονται σε όλο αυτό.Μεγάλη η ευθύνη και των πολιτικών κομμάτων που δεν νουθετούν τα μέλη τους, δεν διαλέγονται μαζί τους και το μόνο που ενδιαφέρει τελικά είναι η ψηφοθηρία.

Είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον να παρακολουθεί κανείς τις δηλώσεις των παραμουφτήδων αλλά και του Γενικού Προξένου Τουρκίας με αφορμή την αποστολή του υλικού βοήθειας προς τους σεισμόπληκτους της Τουρκίας που συγκεντρώθηκε από τους μηχανισμούς των παραλλήλων δομών του Προξενείου στην Θράκη.

Από την μια ο παραμουφτής Ξάνθης Μουσταφά Τράμπα ούτε λίγο ούτε πολύ μας είπε ότι οι βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ Ζευμπέκ και Μπαράν συμμετείχαν προίσταντο στην συγκέντρωση βοήθειας στην Ξάνθη ενώ στην Κομοτηνή η Παραμουφτεία Κομοτηνής και ο Ιμπραήμ Σερήφ ως Πρόεδρος και της παράτυπης ΑΣΕΤΔΜΘ οργανώνει μεβλήτ (επιμνημόσυνη δέηση) όπου πρωταγωνιστικό και ρόλο διοργανωτή έχει η κ. Σιμπέλ Μουσταφάογλου, υποψήφια βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στην Ροδόπη.Κατά δήλωση των παραμουφτήδων όλα έγιναν υπό την επίβλεψη του νέου Γενικού Προξένου Τουρκίας κ. Αικούτ Ουνάλ. Κάπου κρυμμένος και ο Οζγκιούρ Φερχάτ άλλά και ο Ερντέμ Χουσεΐν (ΣΥΡΙΖΑ) και σε δεύτερο πλάνο οι Χ.Μπαλτατζή, Μουσταφά Κατρατζή, Χασάν Χασάν….

Κι ενώ βρίσκεται εν εξελίξει η διπλωματία των καταστροφών, η Τουρκία εκμεταλλεύεται τον ανθρώπινο πόνο και το κύμα προσφοράς κι αλληλεγγύης του ελληνικού (κι όχι μόνον λαού) για να συγκαλύψει τις κυβερνητικές ευθύνες του Ερντογάν αλλά και να φανεί ως πληγείσα, ως “καλό και πονεμένο παιδί” λόγω συγκυρίας.

Στην Θράκη ο παρακρατικός μηχανισμός του Προξενείου αυτοδιαφημίζεται στους πολιτικούς προϊσταμένους του στην Τουρκία ενώ ο Γενικός Πρόξενος εμφανίζεται ως ο “μπροστάρης” για την συγκέντρωση ανθρωπιστικής βοήθειας προβάλλοντας κάποια βασικά μηνύματα που θα έπρεπε να ανησυχήσουν την Ελληνική Διπλωματία αλλά και τους αρχηγούς των πολιτικών κομμάτων της Χώρας:

  • 1.Απαξιώνεται πλήρως η προσφορά των ΔΕΜΠ και της βοήθειας της ΠΕΔ ΑΜΘ (μία ευχαριστήρια δήλωση στα ελληνικά δεν είναι αρκετή)
  • 2.Αναδεικνύεται εκ του μηδενός ξανά η ΑΣΕΤΜΔΘ ως ρυθμιστικός συμβουλευτικός παράγοντας κάνοντας επίδειξη δύναμης και
  • 3.Εγκαθίσταται ως εκβιαστικός μηχανισμός , ως μηχανισμός επιβολής των προθέσεων και επιδιώξεων του Προξενείου με τον
  • 4.Γενικό Πρόξενο να είναι ο “αρχηγός”, ο “κύριος” κι ο “επιβλέπων τοποτηρητής του Τουρκικού Κράτους” στην Θράκη
  • 5.Αφαιρείται κάθε δυνατότητα ανάληψης πρωτοβουλίας της Μειονότητας αφού το μήνυμα είναι ένα: Αυτοδιοικητικοί, Αιρετοί, Βουλευτές, Σωματεία δεν έχουν ξεχωριστή προσωπικότητα αλλά όλα τα ελέγχει η “Μητέρα Πατρίδα”
  • 6.Είναι χαρακτηριστική και η φράση στον χαιρετισμό που απηύθυνε και η κ. Σιμπέλ Μουσταφάογλου στην επιμνημόσυνη δέηση στην αίθουσα Hamsah της Κομοτηνής αναφερόμενη στην Καταστροφή που έπληξε την Μητέρα Πατρίδα Τουρκία
  • 7.Ζητούμενο παραμένει η νέα τακτική του Γενικού Προξένου: Έχει την σύμφωνη γνώμη της Ελλάδας σε αυτή την επίδειξη δύναμης και ισχύος ή λειτουργεί εκμεταλλευόμενος την ρευστότητα που επικρατεί; Συμφωνεί η Ελληνική Πολιτεία στην ποδηγέτηση της αυτόβουλης στάσης της Μειονότητας από τους μηχανισμούς του Προξενείου;
  • 8. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι επίσημοι φορείς της Ελληνικής Κυριαρχίας εμποδίσθηκαν από το να έρθουν σε επαφή με τους πυρήνες του παράλληλου μειονοτικού παρακρατικού συστήματος και μόνον οι ΔΕΜΠ διέσωσαν την τιμή της Ελληνικής Πολιτείας και έδειξαν στους Μουσουλμάνους της Θράκης ότι υπάρχει κι ένας άλλος πόλος πνευματικός και κοινωνικός στην περιοχή.
  • 9.Με την επίδειξη δύναμης που επεχείρησε ο Τούρκος Πρόξενος και οι παρακρατικοί εμπόδισαν τις Νόμιμες Μουφτείες από το να συμμετάσχουν στο πόνο τμήματος της Μειονότητας για τους ομογενείς αδελφούς.
  • 10.Μπροστά σε αυτή την σιωπή και την ανοχή, η τουρκική προπαγάνδα στην Θράκη εκμεταλλεύθηκε τον πόνο του Λαού της Μειονότητας, δεν σεβάσθηκε τη μνήμη των νεκρών και την αγωνία των συγγενών των αγνοουμένων και θέλησε να δώσει ένα μήνυμα παράλληλης διοίκησης και κυριαρχίας καλλιεργώντας και τη νοοτροπία των σημαδεμένων ψηφοδελτίων.Η τουρκική προπαγάνδα σε Θράκη εκμεταλλεύτηκε τον πόνο του λαού ρης μειονότητας , δεν σεβάστηκε νεκρούς και θέλησε να δώσει μην παράλληλης διοίκησης και κυριαρχίας .

Μπροστά σε αυτή την σιωπή και την ανοχή, η τουρκική προπαγάνδα στην Θράκη εκμεταλλεύθηκε τον πόνο του Λαού της Μειονότητας, δεν σεβάσθηκε τη μνήμη των νεκρών και την αγωνία των συγγενών των αγνοουμένων και θέλησε να δώσει ένα μήνυμα παράλληλης διοίκησης και κυριαρχίας καλλιεργώντας και τη νοοτροπία των σημαδεμένων ψηφοδελτίων.

Με απλά λόγια, η επίδραση του πολιτικού ισλάμ στην εγχώρια πραγματικότητα, εντοπίζεται στο ότι έχουμε στα “φιλελεύθερα”, “προοδευτικά” και “σοσιαλιστικά” κόμματα Έλληνες Πολίτες , αιρετούς, που

  • έχουν ως “πρότυπο δημοκρατίας” την Τουρκία (όταν στην Τουρκία από το 1971 μέχρι το 2009 το Συνταγματικό της Δικαστήριο έχει διαλύσει είκοσι(!) πολιτικά κόμματα ) ,
  • είναι θαυμαστές του (παρα)Ερντογανικού ΑΚΡ (που επιλεκτικά δε εφαρμόζει κάποιες αρχές του κράτους δικαίου , ρέπει έτσι προς τον ολοκληρωτισμό, και παρά την ύπαρξη συντάγματος που τυπικά μόνον συμβαδίζει με δυτικούς δημοκρατικούς θεσμούς)
  • ενώ υποτάσσονται στο πολιτικό ισλάμ των παρατύπων και παρανόμων μουφτήδων (οι οποίοι δεν μπορύν να αποδεχθούν τις δημοκρατικές αξίες, ούτε και θέλουν να υπαχθούν, αφού η θρησκεία τους ρυθμίζει την καθημερινή ζωή, στους δυτικούς κανόνες της δημοκρατικής διακυβέρνησης).

Η Ελληνική Πολιτεία και οι Αρχηγοί των Πολιτικών Κομμάτων τα γνωρίζουν όλα αυτά;

Αρθρογράφος