PsyOp: Ανεπιτυχής ο αντιπερισπασμός της Άγκυρας μέσω Ασάφογλου για την Παναγία Σουμελά

25 Αυγούστου 202416:13

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

Η παρακρατική σέκτα που ελέγχει το παραερντογανικό καθεστώς, μετά την καλά προσχεδιασμένη επιχείρηση απαγόρευσης τέλεσης Θείας Λειτουργίας στην Τραπεζούντα προέβαλε του ισχυρισμούς της δήθεν καταπίεσης των Αθηνών σε βάρος της Μειονότητας στην Θράκη, που φέρεται να τις υπογράφει η κ. Τσιγδέμ Ασάφογλου , Πρόεδρος του ακροδεξιού εθνικιστικού κόμματος τουρκοφρονων DEB/ΚΙΕΦ σε ανταπόκρισή του κρατικού ANADOLU AJANSI.

“Θα συνεχίσουμε να αναζητούμε τα δικαιώματα του τουρκικού λαού στη Δυτική Θράκη” φέρεται να δηλώνει η κ. Τσ. Ασάφογλου , η οποία και πρόσθεσε ότι ” η ελληνική μειονότητα στην Τουρκία και η τουρκική μειονότητα στη Δυτική Θράκη είναι δύο αμοιβαία αποκλειστικές μειονότητες και έχουν τα ίδια δικαιώματα στα χαρτιά. Τα δικαιώματα και των δύο μειονοτήτων πρέπει να είναι ίσα. Η Συνθήκη της Λωζάνης και οι διμερείς συμφωνίες που υπογράφηκαν μεταξύ των δύο χωρών είναι προφανείς Ανάμεσα στα πολλά δικαιώματα που έχουν παραχωρηθεί στην ελληνική μειονότητα τα τελευταία χρόνια, δυστυχώς, η πατρίδα μας, η Τουρκία, εκφράζει τις αδικίες στις οποίες υφίστανται με κάθε ευκαιρία και κάθε κυβερνητικός αξιωματούχος εφιστά την προσοχή των Ελλήνων συνομιλητών. Το σημαντικό είναι να καταδικαστούν τα προβλήματα που μπορούν να λυθούν αμέσως σε σκόπιμη αφερεγγυότητα.”

Η κ. Τσιγδέμ Ασάφογλου, προφανώς σκοπίμως αποκρύπτει τα ακόλουθα στοιχεία:

  • 1. Η μουσουλμανική μειονότητα της Ελλάδας είναι η μόνη ρητά αναγνωρισμένη μειονότητα στην Ελλάδα, και μάλιστα ως θρησκευτική, βάσει του άρθρου 45 της Συνθήκης της Λωζάνης.
  • 2. Σύμφωνα με τη Συνθήκη της Λοζάνης του 1923, η Ελλάδα και η Τουρκία πραγματοποίησαν ανταλλαγή πληθυσμών, με την οποία προβλεπόταν ότι όλοι οι χριστιανοί ορθόδοξοι κάτοικοι της Τουρκίας, υποκείμενοι στον Οικουμενικό Πατριάρχη Κωνσταντινούπολης, θα μετανάστευαν στην Ελλάδα, εκτός από τις κοινότητες της Κωνσταντινούπολης, της Ιμβρου και της Τενέδου.
  • 3. Το 1922 (πριν από την άφιξη των προσφύγων της Μικρασιατικής Καταστροφής, που επισφραγίστηκε με τη Συνθήκη της Λοζάνης) η μουσουλμανική μειονότητα στη Δυτική Θράκη αποτελούσε πλειοψηφία και αριθμούσε περίπου 86.000 άτομα (σύμφωνα με τα στοιχεία του ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών) ή 120.000 άτομα (σύμφωνα με τα στοιχεία της Τουρκίας) από το σύνολο των 190.000 κατοίκων.
  • 4. Στις 16 Μαρτίου 1964, κατά παράβαση της Συνθήκης της Λωζάνης του 1923, η Τουρκία απέλασε τους Έλληνες της Κωνσταντινούπολης. Η Συνθήκη προέβλεπε ότι όλα τα μέλη της Ελληνικής Εθνικής Μειονότητας που ήταν μόνιμοι κάτοικοι την 30ή Οκτωβρίου 1918 είχαν το δικαίωμα να παραμείνουν ως «Etablis», αλλά η Τουρκία —ιδρυτικό μέλος του ΟΗΕ και μέλος της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (Ρώμη, 1950)— δεν τίμησε την προστασία των δικαιωμάτων της Ελληνικής Μειονότητας της Κωνσταντινούπολης. Οι απελαθέντες αντιμετωπίστηκαν ως «εχθροί του κράτους» και οι περιουσίες τους δεσμεύτηκαν μέχρι το 1987 που η ευρωπαϊκή υποψηφιότητα της Τουρκίας ανάγκασε την κυβέρνηση του Τουργκούτ Οζάλ να άρει το μέτρο αυτό.
  • 5α. Στην Ελλάδα η μειονότητα αποτελεί σταθερά περίπου το 33% του πληθυσμού της Θράκης. Με την απογραφή του 2011 ανέρχονται σε 64.000 στον νομό Ροδόπης (σε σύνολο 110.828 κατοίκων), σε περίπου 44.000 στον νομό Ξάνθης (πληθυσμός νομού 101.856 κάτοικοι) και σε περίπου 9.000 στον νομό Εβρου (συνολικός πληθυσμός νομού 150.580 κάτοικοι).Αριθμεί 120.000 περίπου άτομα, σύμφωνα με την απογραφή του 2011, και αποτελείται από τρεις εθνοτικές ομάδες: Τουρκόφωνους ή τουρκογενείς, όπως αναφέρονται στην ελληνική βιβλιογραφία μετά το 1990, Πομάκους και Ρομά, ενώ υπάρχουν και 3.000 περίπου Αλεβίτες (κυρίως ορεινοί Πομάκοι). Τα δημογραφικά δεδομένα ευνοούν την Μειονότητα!
    .Ο πληθυσμός της Ελληνικής Μειονότητας από 125.000 το 1923 σήμερα αριθμεί λιγότερα από 1.000 μέλη, κατά πλειοψηφία άνω των 60 ετών, ζει σε ποσοστό 99% εκτός της πόλης, ενώ υφίσταται καταπιεστικά μέτρα, κατασχέσεις περιουσιών ευαγών ιδρυμάτων αλλά και ιδιωτών. Με τις απελάσεις του 1964-1965 η Μειονότητα μειώθηκε σε 30.000, ενώ σε 10 χρόνια θα αποτελείται από μερικές μόνο εκατοντάδες άτομα.
  • 6α. Στη Θράκη λειτουργούν 311 δημόσια δημοτικά σχολεία, όπου φοιτούν 15.250 μαθητές (από 16.455 το 2020) ανεξαρτήτως θρησκεύματος. Ταυτόχρονα, με βάση τη συνθήκη της Λωζάννης και τα σχετικά μορφωτικά πρωτόκολλα, λειτουργούν 90 μειονοτικά δημοτικά σχολεία (47 στη Ροδόπη, 34 στην Ξάνθη και 9 στον Έβρο), όπου φοιτούν 3.255 μαθητές (από 4.542 το 2020)
    6β.Στην Κωνσταντινούπολη λειτουργούν μόνο 3 σχολεία, στην Ίμβρο 1 και στην Τένεδο κανένα.
  • 7α. Στη Θράκη υπάρχουν 256 λειτουργούντα τζαμιά με αναλογία 1:400 πιστούς και 750 θρησκευτικούς λειτουργούς που αμείβονται από την Ελληνική Πολιτεία, χωρίς να λάβουμε υπόψη παρανόμως λειτουργούντας τεμένη και κατηχητικά σχολεία και μάλιστα υπό τον πλήρη έλεγχο της ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ (DIAYNET) που ενισχύει τις δομές του τοπικού παρακρατκού πολιτικού ισλάμ.
    7β. Η λεηλασία και η βεβήλωση των Ορθοδόξων Χριστιανικών μνημείων στην Τουρκία είναι γνωστή. Τα πρόσφατα γεγονότα με την Παναγία Σουμελά επίσης. Να επισημανθεί, όμως, ότι ο τρόπος με τον οποίο συντελέσθηκε η μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε «τέμενος-τζαμί» -άρα ο τρόπος κατάργησης στην πράξη του χαρακτήρα της Αγίας Σοφίας ως Μουσείου, εντεταγμένου στον κατάλογο των Μνημείων της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO- συνιστά πραγματική πολιτισμική της βεβήλωση εκ μέρους της Τουρκίας , η οποία πλήττει ευθέως τον Πολιτισμό εν γένει, ιδίως δε τον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό. Το μεγαλύτερο, όμως, πολιτισμικό πρόβλημα που εγείρει αυτή η συμπεριφορά της Τουρκίας συνίσταται στο ότι αποδεικνύει, δίχως καν να θέλει να το συγκαλύψει, ότι υποτάσσει το Διεθνές Δίκαιο, το Ευρωπαϊκό Δίκαιο και τις παγκόσμιες πολιτισμικές αρχές και αξίες στις «ορέξεις» ενός «σκοτεινού» φονταμενταλισμού, ο οποίος μάλιστα ουδεμία σχέση έχει με τις αρχές και τις αξίες του αυθεντικού Ισλάμ. Και μιλάμε για το ίδιο πολιτικό ισλαμ που θέλει να επιβάλει στην Θράκη,με την κ. Τσιγδέμ Ασάφογλου να το εκπροσωπεί πολιτικά!
  • 8. Οικονομικά η Μειονότητα ευημερεί! Διαθέτει έναν ισχυρό οικονομικό πυρήνα θρακιωτών επιχειρηματιών (βλ Σύλλογο Επιχειρηματιών Θράκης με μέλη 70 ισχυρές επιχειρήσεις) και παρά την οικονομική κρίση που στόχευσε τμήμα της εργατικής κι αγροτικής τάξης και των πιο φτωχών στρωμάτων στα αστικά κέντρα και την ύπαιθρο, με την συνδρομή του Ελληνικού Κράτους και την αξιοποίηση των εργαλείων της ΕΕ μετασχηματίζεται οικονομικά και αποτελεί και ιδιαίτερη εργατική δύναμη στο σύγχρονο ευρωπαϊκό τομέα κατασκευών. Να τονίσουμε την δημιουργία των παραλλήλων οικονομικών δομών που συνδέεται με το τουρκικό παρακράτος της Θράκης.
  • 9. Η Ελληνική Πολιτεία επενδύει στην βελτίωση του μορφωτικού και βιοτικού επιπέδου της Μειονότητας και των συνθηκών διαβίωσης παρά το γεγονός ότι το τουρκικό παρακράτος προσπαθεί να εγκλωβίσει τα λαϊκά στρώματα για να δημιουργήσει πυρήνες κρίσης, εκμεταλλευόμενο την κρίση που πλήττει παραδοσιακές ασχολίες και αγροτικές καλλιέργειες.
  • 10. Η κ. Τσιγδέμ Ασάφογλου και οι ομόφρονές της , μέλη παρακρατικών δομών από που λαμβάνουν τον μισθό τους;

Αντί Επιλόγου

 

Οι εγκάθετοι του Προξενείου καλλιεργούν κλίμα αποσχιστικού εθνικισμού στον ΟΗΕ (video)

Αρθρογράφος