Μετά από καταγγελίες η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα επέβαλλε υψηλό πρόστιμο των 75.000 ευρώ σε εταιρεία διαδικτυακού μάρκετινγκ που έστελνε παράνομα μέσω email μεγάλο αριθμό μηνυμάτων αζήτητης ηλεκτρονικής επικοινωνίας (spam) σε παραλήπτες χωρίς τη συγκατάθεσή τους.
Σκοπός της αποστολής των spam ήταν η εμπορική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Για την αποστολή των spam δεν υπήρχε η προηγούµενη συγκατάθεση των παραληπτών, ούτε αυτοί είχαν προηγούμενη συναλλακτική επαφή ή άλλη επαφή επαγγελµατικού χαρακτήρα, µε την εν λόγω εταιρεία.
Σύμφωνα με την υπ΄ αριθμ. 50/2017 απόφαση της Αρχής, το επίμαχο πρόστιμο επιβλήθηκε για «παράνομη αποστολή εξαιρετικά μεγάλου αριθμού μηνυμάτων αζήτητης ηλεκτρονικής επικοινωνίας για το σκοπό της απευθείας εμπορικής προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών (παράβαση του άρθρου 11 του ν. 3471/2006) καθώς και για παράβαση της διάταξης του άρθρο 4 παράγραφος 5 του ν. 3471/2006, η οποία αφορά στην παρακολούθηση της απόδοσης των διαφημιστικών μηνυμάτων μέσω πρόσβασης σε πληροφορίες που είναι αποθηκευμένες στον τερματικό εξοπλισμό των χρηστών».
Παράλληλα, στην εν λόγω εταιρεία επιβλήθηκε από την Αρχή η καταστροφή του επίμαχου αρχείου των διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που τηρούνται χωρίς την ύπαρξη συγκατάθεσης των παραληπτών, όπως επίσης στην εταιρεία επιβλήθηκε η υποχρέωση να ενημερώσει την Αρχή για την υλοποίηση της εν λόγω καταστροφής.
protothema.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;