Ο πρόεδρος της ΕΝΚΑ Κώστας Αραμπατζής σημειώνει «Θα πρέπει να ξέρει ο καταναλωτής ότι θα πρέπει να υποβάλλει μία αίτηση αποσύνδεσης της αυτόματης σύνδεσης με το διαδίκτυο. Επί πλέον να κρατήσει την ημερομηνία που την υπέβαλε, σε ποιον και πότε αυτή έγινε δεκτή. Για την απενεργοποίηση, μπορούμε να καλέσουμε, επίσης, το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, που χρησιμοποιούμε.¨»
Οι χρεώσεις που γίνονται στα Smart Phone είναι από υπηρεσίες όπως το e–mail, Gps και άλλα όπου η χρήση τους γίνεται με συνδρομή.
Οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα μπορούν να επικοινωνούν με την ΕΝΚΑ στο 25310 35222
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;