Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Σε ένα παλαιότερο κείμενό μας, το 2021, είχαμε αναφερθεί στην δημιουργία “γκρίζων ζωνών” στην Θράκη επισημαίνοντας ότι “το τοπικό πολιτικό δυναμικό καλείται να δώσει συγκεκριμένες λύσεις σε ζητήματα που αφορούν στην παραγωγική και δημογραφική ερήμωση, την φυγή του ενεργού πληθυσμού από τους οικισμούς, τα χωριά και τις κωμοπόλεις προς τα αστικά κέντρα, και την ενίσχυση του αισθήματος ασφαλείας στον γενικό πληθυσμό.”
Το 2022, και με αφορμή τα γεγονότα στον Ίασμο αλλά και την συντονισμένη δράση του παρακρατικού μηχανισμού των Εγκαθέτων με την συμμετοχή και στελεχών της τοπικής αυτοδιοίκησης είχαμε εκφράσει την πεποίθηση ότι βρισκόμαστε στο “τρίτο στάδιο” της δημιουργίας αυτών των γκρίζων ζωνών αναρωτώμενοι για το “πώς στην “επόμενη ημέρα” πώς θα μεταβούν οι τρεις Δήμαρχοι στην Αθήνα να ζητήσουν βοήθεια, χρήματα και επιδοτήσεις από την κεντρική διοίκηση όταν συντάσσονται σε μία “γραμμική πρόκληση” της Τουρκίας σε βάρος της Ελλάδας;”
Σε εφαρμογή το τρίτο στάδιο δημιουργίας “Γκρίζων Ζωνών” (και) στην Θράκη
Το 2023, κι εν όψει των τοπικών αυτοδιοικητικών εκλογών φθάσαμε λοιπόν στο σημείο οι αυτοδιοικητικοί να εκβιάζονται απο το Προξενείο και ταυτόχρονα να υπομένουν την ταπείνωση που τους επέβαλε το Μειονοτικό Παραϊερατείο, θεωρώντας την ως κάτι φυσιολογικό, μόνον και μόνον για να εξασφαλίσουν 500 ψήφους από το κλειστό σύστημα του.Επιπροσθέτως, ανέχονται να εκβιάζεται η Μειονότητα από τους Παρακρατικούς της Θράκης μόνον και μόνον για να μην χάσουν θέσεις κι αξιώματα.
Στο Komotinipress, έχουμε επωνύμως καταγράψει την δράση των Εγκαθέτων της τοπικής αυτοδιοίκησης ενώ μας έχει προκαλέσει μεγάλη έκπληξη η συμμετοχή κάποιων εξ αυτών στους συνδυασμούς όλων των δημοτικών και περιφερειακών παρατάξεων, χωρίς κανείς να ασχολείται με την “επόμενη μέρα” των σχεδιασμών του Προξενείου.
Κατ’αρχήν βλέπουμε ότι καταβάλλονται προσπάθειες από το σύστημα των παρακρατικών της Θράκης να συνεχισθεί η ασφυκτική πίεση και ο έλεγχος από τις δομές του πολιτικού ισλάμ σε συγκεκριμένους δήμους (Μύκης, Ιάσμου, Αρριανών) ενώ προωθούνται και τα “κρυφά χαρτιά” του Προξενείου σε κομβικές θέσεις σε συνδυασμούς Περιφέρειας και Δήμων ώστε να αποκτήσουν κομβικής σημασίας θέσεις στην επόμενη ημέρα.
Οι Αιρετοί της Θράκης που “προσκύνησαν” το τουρκικό παρακράτος στην Κομοτηνή
Οι μεγάλοι χαμένοι θα είναι οι επώνυμοι των Εγκαθέτων που έχουν εκτεθεί ειδικά στην περίοδο Μουράτ Ομέρογλου αλλά κυρίως οι επικεφαλής των συνδυασμών που του επέλεξαν σε μία λογική “κράχτη” για την Προξενική Μειονότητα. Το ερώτημα είναι ότι αν έχουν αντισταθμίσει πόσους ψηφοφόρους θα χάσουν από αντίδραση στα σχέδια του Προξενείου;
“Διαβάζοντας” τα ψηφοδέλτια των συνδυασμών της περιοχής , διαπιστώνουμε ότι το Προξενείο προωθεί μία νέα γενιά στελεχών που κινούνται στον χώρο της “ελεύθερης αγοράς” και φιλοδοξούν ν’ανατρέψουν την προηγούμενη των ανεπαγγέλτων και διακοσμητικών ψευδοπαραγόντων των δήθεν (παρακρατικών) “ιδρυμάτων της Μειονότητας” που όχι μόνον πλέον έχουν αποκαλυφθεί αλλά έχουν γίνει πλέον και αντικείμενο συζήτησης σε διπλωματικούς κύκλους.
Σε αυτό συνέβαλε και η αποκαλυπτική ερευνητική δημοσιογραφία του Komotinipress αλλά και η τελέσφορη συνδρομή της Ελληνικής Δικαιοσύνης (απόφαση κατά Οντέρ Μουμίν, προδικασία για τους 17)
Ποιά είναι όμως η “νέα γενιά” Εγκαθέτων;Από τα μέχρι τώρα στοιχεία προκύπτει ότι:
Το στοίχημα του Ιάσμου – Οι “νέοι” από τους παλιούς ….
Στον πολύπαθο Ίασμο διεξάγεται μία ενδιαφέρουσα αναμέτρηση με μοντέλο 2+1: Η σύμπραξη Μεχμέτ Μεχμέτ- Μουμίν Μουμίν (από το “παλιό” σχήμα του Οντέρ Μουμίν Εμπρός – Ileri) και ο Εγκάθετος Ιμάμ Τζανέρ από το παλιό σχήμα του Καδή Ισμέτ που εγκατέστησε και τις παρακρατικές δομές στον Ίασμο. [στην κεντρική φωτό βλέπουμε μία φωτογραφία με τον Ιμάμ Τζανέρ στα πρώτα του αυτοδιοικητικά βήματα με όλο τον μηχανισμό του ακροδεξιού ισλαμοφασιστικού ΚΙΕΦ/DEB ΕΝ ΕΤΕΙ 2017]
Το μεγάλο ερώτημα παραμένει και ο ρόλος των εκπροσώπων του Χριστιανικού στοιχείου της περιοχής αλλά και των εκπροσώπων του Πολιτιστικού Συλλόγου Ιάσμου που μέλη του θέτουν υποψηφιότητα στον συνδυασμό του Εγκαθέτου Ιμάμ Τζανέρ, νομιμοποιώντας εμμέσως το πολιτικό ισλάμ και τους παρακρατικούς μηχανισμούς στον Ίασμο.
Τα τραγικά λάθη του Οντέρ Μουμίν δίνουν αφορμή στον Ιμάμ Τζανέρ και τους ακολούθους του να επικαλούνται το παρελθόν και να ευαγγελίζονται το “νέο” ξεχνώντας ωστόσο τί συνέβη στον Ίασμο
Μεγάλο μερίδιο ευθύνης φέρουν και οι μέχρι πρότινος συνοδοιπόροι του Οντέρ Μουμίν που τήρησαν ανεκτικότητα έναντι του Οντέρ αφού έβλεπαν ότι κάποιοι από το τοπικό πολιτικό σύστημα ακολουθούσαν μία παρελκυστική πολιτική.
Ωστόσο οι εκλογές είναι μπροστά μας, και ο πραγματικός πολιτικός χρόνος θέτει τα αμείλικτα ερωτήματα προς τους ψηφοφόρους του Ιάσμου αλλά και ως προς το τοπικό πολιτικό σύστημα:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;