Είχαμε επισημάνει σε προηγούμενη ανάλυσή μας ότι «η περίπτωση ΠΑΜΘ θα πρέπει να αποτελέσει πρότυπο διαχείρισης παρόμοιων καταστάσεων για τη ΝΔ, της οποίας το επιτελείο θα πρέπει να προχωρήσει σε μία σειρά προσδιορισμού κριτηρίων επιλογής και καθορισμού πολιτευτών και υποψηφίων κοινής ή ευρύτερης αποδοχής σε όλα τα επίπεδα ανάδειξης αιρετών στελεχών της, κάτι που αποτελεί κι αίτημα των χρηστών των social media.»
Η ΠΑΜΘ έχει εξελιχθεί σήμερα σε σοβαρό πρόβλημα για την αθηνοκεντρική ηγεσία της ΝΔ η οποία μαθαίνει για τα «καμώματα» των στελεχών της από δημοσιεύματα και αναρτήσεις εντύπων και ιστοσελίδων.
Η επιχειρούμενη ταυτοσημία Μητσοτάκη-Μέτιου δεν βοηθάει ούτε την παράταξη, ούτε την περιοχή αλλά ούτε και τους κατοίκους μιας περιοχής χειμαζόμενης και χωρίς ρεαλιστική προσέγγιση των προβλημάτων της καθημερινότητας.
Ο κ. Χρήστος Μέτιος αφού πέτυχε να δημιουργήσει μία αδιάφορη θητεία , χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια κατάφερε να φέρει τον εαυτό του σε δύσκολη θέση με τους ακατάλληλους χειρισμούς του σε μία προσωπική του υπόθεση.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι ενώ η κοινή γνώμη αδιαφορούσε για τα πεπραγμένα της διοίκησής του, εκτινάχθηκαν οι αναφορές για το όνομά του μετά την δικαστική του περιπέτεια και τις αιτιάσεις για πλαστογραφία.
Ξεχωριστό ζήτημα μελλοντικής ανάλυσης αποτελεί και η στάση των τοπικών μέσων ενημέρωσης (με ελάχιστες εξαιρέσεις) που αποσιώπησαν την είδηση και τις διαφαινόμενες εξελίξεις.. Παράλειψη, απουσία πολιτικού αισθητηρίου ή προϊόν συναλλαγής;
Τα στοιχεία από την ανάλυση που ακολουθεί παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον:
Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις πυροδοτεί στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης (ΠΑΜΘ) η εκδίκαση του ΠΑΜΘ Χρήστου Μέτιου για υπόθεση πλαστογραφίας και το αν έχει υποπέσει σε πειθαρχικό παράπτωμα ώστε να του επιβληθεί αργία.ΟΧρήστος Μέτιος, εκλεκτός του Κυριάκου Μητσοτάκη για τη διεκδίκηση της ΠΑΜΘ στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, έχει προκαλέσειαντιδράσεις αντιπεριφεαρχών καθώς και παραιτήσεις. Το PaloPro λογισμικό για Web, Social MediaListening και Analytics εξελίσσεται σε εργαλείο πολιτικών προβλέψεων καθώς στην προ μηνόςανάλυσήμας «Προ-εκλογικός πονοκέφαλος για Μητσοτάκη στην Ανατολική Μακεδονία – Θράκη»είχαμε επισημάνει τιςεπιφυλάξειςαπό την τοπική διαδικτυακή κοινή γνώμη σε μια υποψηφιότητα τουΧρήστου Μέτιου.
Toquery «Χρήστος Μέτιος» κατέγραψε στο ελληνικό διαδίκτυοσύμφωνα με το PaloPro 256 συνολικές αναφορές για τη χρονική περίοδο 8 – 11 Οκτωβρίου 2018. Τα συναισθήματα των αναφορών δείχνουν να προηγούνται με ελάχιστη διαφοράτα ουδέτερα από τα αρνητικά και τέλος ακολουθούν τα θετικά συναισθήματα με πολύ μικρό ποσοστό. Σύμφωνα με την ανάλυση περιεχομένου των αναφορών ένα πολύ μεγάλο ποσοστό της τοπικής διαδικτυακής κοινής γνώμης και δη των SocialMediaεμφανίζεται αρνητικό στην υποψηφιότητα του Χρήστου Μέτιου και μια πλειοψηφία που εκφράζεται από τα ουδέτερα συναισθήματα αναμένει το πως θα αντιδράσει η Νέα Δημοκρατία καθώς και το πως θα διαμορφωθούν οιτοπικές πολιτικές εξελίξεις.
Θεματολογία
Η θεματολογία για το query «Χρήστος Μέτιος» επικεντρώθηκε σύμφωνα με τα MainTopics του PaloPro για την υπό εξέταση χρονική περίοδο στις ακόλουθες αναφορές:
Συμπεράσματα
Η ανάλυση περιεχομένου για τον ΠΑΜΘ Χρήστο Μέτιο του PaloPro δείχνει ότι η αρχική επιφύλαξη για την υποψηφιότητά του μετατρέπεται πλέον σε άρνηση. Ο Μέτιος δεν εκλέχθηκε από το λαό αλλά διαδέχθηκε τον αποθανόντα ΠΑΜΘ Γιώργο Παυλίδη . Αναλυτικότερα:
_______________________
ΟΝίκοςΑρβανίτηςείναι Content Director τηςPalo Services. Είναι Διεθνολόγος – Δημοσιογράφος διαπιστευμένος διπλωματικός συντάκτης στο Βελιγράδι από το 1994 και αναγνωρισμένος αναλυτής της περιοχής των Βαλκανίων στον τομέα των Διεθνών Σχέσεων. Συνεργάζεται με διεθνή ειδησεογραφικά, βαλκανικά και ελληνικά μέσα (υπήρξε και διευθυντής του σερβικού Ekonomist). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Εγκληματολογίας και Ποινικών Επιστημών του πανεπιστημίου του Βελιγραδίου. Μέχρι σήμερα έχουν εκδοθεί 12 βιβλία του σε σερβική, αγγλική και ελληνική γλώσσα.
Ο Γιώργος Πρωτόπαπας είναι Sr. DataAnalyst της PaloServices. Είναι Διεθνολόγος – Δημοσιογράφος. Άρχισε τη δημοσιογραφία στην εφημερίδα «Επενδυτής» (2000 -2014). Αρθρογραφεί από το 2012 στο περιοδικό Άμυνα & Διπλωματία και συνεργάζεται με διάφορα διεθνή και ελληνικά ψηφιακά μέσα. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Διεθνών Σχέσεων του πανεπιστήμιου Kent. Έχει παρακολουθήσει πιστοποιημένα courses και seminars για DigitalMedia, SocialMediaStrategies, DigitalMarketing&Advertising.
Οι δυο είναι συγγραφείς του βιβλίου «In social MEDIA RES» που με βάση το λογισμικό PaloPro αποκωδικοποιεί το περιεχόμενο των social media και των ψηφιακών μέσων για σημαντικά θέματα της επικαιρότητας.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;