Στέλεχος της Sony αρνείται ότι η σχετικά χαμηλή τιμή του συστήματος εικονικής πραγματικότητας της Sony για το Playstation 4 υποδηλώνει μια υποδεέστερη εμπειρία VR.
«Η Sony ήθελε να είναι προσιτό το Playstation VR σε ευρύτερο κοινό και όχι μόνο σε όσους έχουν ακριβά, ισχυρά PC», δηλώνει ο Άνταμ Μπόις, από τη θέση του επικεφαλής δημοσίων σχέσεων του ιαπωνικού κολοσσού με εκδότες παιχνιδιών και προγραμματιστές.
Ο Μπόις αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην επιλογή της Sony για το Playstation VR και συγκεκριμένα, τη μνήμη GDDR 5 του headset, η οποία εξασφαλίζει «πραγματικά καλές εμπειρίες virtual reality». Σε ότι αφορά την τιμή, απέδωσε στην δραστηριοποίηση της εταιρείας στην αγορά επί 80+ χρόνια και τις καλές της συνεργασίες με τους κατασκευαστές εξαρτημάτων.
Νωρίτερα, η διαδικτυακή κοινότητα είχε αντιδράσει με έκπληξη αλλά και ενθουσιασμό στην ανακοίνωση ότι το Playstation VR θα πωλείται αντί 399 δολάρια από τον Οκτώβριο και απαιτεί το Playstation 4, όταν λίγο νωρίτερα είχε πληροφορηθεί ότι το Oculus Rift θα κοστίζει $599 και το HTC Vive σχεδόν τα διπλάσια στα $799 ενώ αμφότερα τα ανταγωνιστικά συστήματα προϋποθέτουν και ένα ισχυρό και επομένως ακριβό PC.
Πάντως, κάποιοι τίτλοι VR για το Playstation VR θα απαιτούν τα χειριστήρια Move (περίπου 25 ευρώ έκαστο) και την Playstation Camera (κόστους περίπου 50 ευρώ), περιφερειακά που δεν περιλαμβάνονται στο πακέτο του Playstation VR, αυξάνοντας κατά 100 περίπου δολάρια/ευρώ το κόστος του συστήματος. Κάποιοι μπορεί να έχουν ήδη την κάμερα για το Playstation 4 και τους controllers, εντούτοις η Sony θα διαθέσει ένα πληρέστερο πακέτο με όλον τον εξοπλισμό.
Cross Network Play: Κρίσιμη η συνδρομή των προγραμματιστών παιχνιδιών
Ο Μπόις αναφέρθηκε επίσης στο λεγόμενο cross network play. Νωρίτερα, η Microsoft είχε κάνει γνωστό ότι όσοι έχουν Xbox One και παίζουν online μέσω του δικτύου Xbox Live θα μπορούν να επιλέξουν συμπαίκτες που τρέχουν το παιχνίδι τους από τα Windows 10. Είχε επίσης δηλώσει ότι με τη συνδρομή των προγραμματιστών, θα υποστηρίξει το cross network play που θα επιτρέπει το παιχνίδι και μεταξύ Xbox One ή Windows 10 με παίκτες του Playstation 4 στο PSN.
Το στέλεχος της Sony παρέπεμψε επίσης στους προγραμματιστές παιχνιδιών, οι οποίοι θα πρέπει να επιδείξουν τη διάθεση να ανοίξει η σχετική συζήτηση. Ο πρόεδρος της Sony Worldwide Studios, Σ.Γιοσίντα αναφέρθηκε επίσης στο cross network play λέγοντας πως το τεχνικό ζήτημα που ανακύπτει είναι εύκολο να αντιμετωπιστεί, απομένουν όμως και θέματα πολιτικής και επιχειρείν που πρέπει να συζητηθούν. Η συνδρομή των προγραμματιστών παιχνιδιών είναι απαραίτητη, είπε ο Γιοσίντα, για να επιλυθεί το περίπλοκο πρόβλημα της επικοινωνίας δύο κλειστών δικτύων παικτών, αναφερόμενος στην επικοινωνία μεταξύ Xbox live και Playstation Network.
Πηγή : tech.in.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;