Ποιός ήταν ο σκοπός της επίσκεψης του Τούρκου Προξένου στο 1ο Μ/κό Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης;

24 Σεπτεμβρίου 202422:39

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

Σε συνέχεια προηγουμένου κειμένου οφείλουμε κατ’αρχήν να επισημάνουμε ότι 13 ημέρες μετά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς αποτελεί τουλάχιστον υποκρισία η εθιμοτυπική επίσκεψη του Τούρκου διπλωμάτη προκειμένου να ευχηθεί, όπως ισχυρίζεται στην σχετική δήλωσή του.

Να επισημανθεί, όπως μας γνωστοποίησε η Αν. Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης ΑΜΘ κ. Μαριγούλα-Μαίρη Κοσμίου, ότι η επίσκεψη έγινε σύννομα ακολουθώντας όλες τις διαδικασίες που η διοίκηση της ΠΔΕ ΑΜΘ και του ΥΠΑΙΘΑ κατ επέκταση επιβάλλει.

Εκ των πραγμάτων τίθενται εκ νέου τα ακόλουθα ερωτήματα:

  • 1. Γιατί επελέγη το συγκεκριμένο σχολείο, το οποίο άλλωστε έχει εργαλειοποιηθεί από το τουρκικό παρακράτος με διαδηλώσεις, καταλήψεις κλπ από εκπροσώπους του τουρκοπροξενικού συστήματος.
  • 2. Για ποιό λόγο από το “κάδρο” απουσιάζει η αναφορά στο Ελληνικό Κράτος; Μήπως θέλει να περάσει το μήνυμα ότι “περιοδεύει” επί ελληνικού εδάφους ως έπαρχος ή τοποτηρητής; Θα επισκεφθεί κι άλλα μειονοτικά σχολεία;
  • 3. Με ποιούς συναντήθηκε; Ποιός τον υποδέχθηκε; Μίλησε σε μαθητές του σχολείου στον αύλειο χώρο ή μπήκε σε σχολικές τάξεις;
  • 4. Συνομίλησε με τον Διευθυντή του σχολείου; Με το συμβούλιο των εκπαιδευτικών;Ενημερώθηκε για την λειτουργία του σχολείου;
  • 5. Τον συνόδευαν κρατικοί αξιωματούχοι από ΥΠΕΞ ή ΥΠΑΙΘΑ;
  • 6. Η Ελληνική Πολιτεία και τα Κρατικά Όργανα έδειξαν ή έστειλαν το απαραίτητο μήνυμα για το ποιός είναι ο Εγγυητής της λειτουργίας της Μειονοτικής Εκπαίδευσης στην Θράκη;
  • 7. Τέλος, γνωρίζει την αξιόλογη δουλειά που γίνεται στο σχολείο ή τον ενδιαφέρουν τον κ. Αϊκούτ Ουνάλ μόνον οι έρανοι και τα μπαζάρ των παρακρατικών δομών στο σχολείο;

Αντί Επιλόγου

Ο Τούρκος Πρόξενος προπαγανδίζει τις παράλληλες εκπαιδευτικές δομές;

Πρωτιά για το 1ο μειονοτικό Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης στον διαγωνισμό ρομποτικής ΑΜΘ

Αρθρογράφος