Τι είναι αυτό που θέλετε – και φροντίζετε να το ζητάτε από τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα – όταν προγραμματίζετε ένα ταξίδι; Μήπως να έχετε ζεστό νερό, στο μπάνιο που θα υπάρχει στο δωμάτιο σας; Μήπως η βασική σας απαίτηση είναι το δωμάτιο στο ξενοδοχείο σας να βλέπει μόνο θάλασσα και όχι βουνό; Ίσως θέλετε να πάρετε μαζί και το κατοικίδιο σας; Κι ακόμα: τι θα σας «έβγαζε από τα ρούχα σας» σε βαθμό ώστε να διαμαρτυρηθείτε, μέχρι και να απαιτήσετε την επιστροφή των χρημάτων σας;
Τις πιο απίθανες απαιτήσεις και διαμαρτυρίες πελατών, κατέγραψε ένα ταξιδιωτικό γραφείο στη Βρετανία και τις έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα – ίσως για να αισθανθούμε ότι, αν η γκάμα των απαιτήσεων μας περιορίζεται στα προαναφερθέντα… είμαστε μάλλον – κι ευτυχώς- πολύ φυσιολογικοί!
Ιδού μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα:
1. Μια κυρία διαμαρτυρήθηκε τηλεφωνικά λέγοντας ότι η παραλία στο Μεξικό όπου παραθέριζε είχε πάρα πολλά βότσαλα, ένα εκ των οποίων κατέστρεψε το πεντικιούρ της. Αυτό θα πει απώλεια…
2. Μια φιλόζωη κυρία απαίτησε να αναβαθμιστεί η θέση της γάτας της και από κάργκο να ταξιδέψει στην πρώτη θέση, καθώς η ίδια δεν μπορούσε να αντέξει στην ιδέα ότι θα αποχωρίζονταν έστω και λίγο το αγαπημένο της κατοικίδιο. Σε ποια θέση ταξίδεψε η ίδια, δεν γνωρίζουμε..
3. Ένας άνδρας ήθελε να μάθει αν χρειάζονταν διαβατήριο για τον… πύθωνα που διατηρούσε ως κατοικίδιο, τον οποίο ήθελε να μεταφέρει στη Βραζιλία, ώστε να… επανενωθεί με την οικογένεια του στον Αμαζόνιο.
4. Αφού έκανε το μοιραίο λάθος, να κλείσει ένα ρομαντικό ταξίδι στη Ρώμη της… Τζόρτζια και όχι στη Ρώμη της Ιταλίας, ένας άνδρας απαίτησε από το ταξιδιωτικό γραφείο να τον βοηθήσει να φέρει πίσω την έξαλλη αρραβωνιαστικιά του, η οποία τον παράτησε εξαιτίας αυτού του λάθος.
5. Μια ταξιδιώτης προς Βουκουρέστι ζητούσε πληροφορίες και συμβουλές για το αν θα έπρεπε να έχει μαζί του σκόρδο, αγιασμό ή σταυρούς για να προστατευτεί στην περίπτωση που συναντούσε… βαμπίρ. Προνοητική θα πεις, στη χώρα του Κόμη Δράκουλα ταξίδευε.
6. Ένας πελάτης τηλεφώνησε στο γραφείο για να ζητήσει να του επιστρέψουν την πιστωτική κάρτα του, την οποία είχε ταχυδρομήσει – μαζί με έναν φάκελο με γραμματόσημο – στα κεντρικά τους γραφεία, προκειμένου να πληρώσει για τις διακοπές του.
7. Ένας πελάτης ήθελε να μάθει αν ήταν εφικτό να πάρει ένα πιάτο με το κοκκινιστό της μητέρας του στην χειραποσκευή του, καθώς κανείς δεν μπορούσε να το φτιάξει καλύτερα από την ίδια. Προφανώς στην Αγγλία δεν έχουν τάπερ…
8. Ένας κύριος που απεχθάνονταν το νερό, διαμαρτυρήθηκε εντόνως γιατί τα νερά στις παραλίες της Ελλάδας ήταν βαθιά και το γραφείο δεν τον ενημέρωσε κατά τη διάρκεια της κράτησης.
9. Ένα ζευγάρι που ταξίδεψε στις Μαλδίβες για μήνα του μέλιτος ζήτησε πλήρη επιστροφή χρημάτων από το ταξιδιωτικό πρακτορείο, γιατί κατά το δεκαπενθήμερο ταξίδι τους υπέστησαν μια απογευματινή βροχή ενώ το γραφείο τους είχε υποσχεθεί ότι θα είχε «ηλιοφάνεια κάθε μέρα».
10. Ένας ταξιδιώτης ήθελε να μάθει πώς μπορούσε να ακυρώσει το ταξίδι που είχε κλείσει για τον ίδιο και την κοπέλα του, την οποία -αν και όλα πήγαιναν πολύ καλά – σκεφτόταν να αφήσει.
www.thetoc.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;