Όταν ένα e-mail έφτασε στο τμήμα Marketing της ΕΨΑ, η τελευταία άφησε την “Ξυλίνη” απάντηση που χρησιμοποιούν οι εταιρείες, και μπήκε στο παιχνίδι με τον χρήστη, διαβάστε την επικοινωνία,
“Με φωνάζουν sodamatrix γιατί κάποτε έπινα συνέχεια σόδες και έβλεπα matrix. Το δεύτερο το σταμάτησα γιατί τελικά δεν μπορώ να γίνω Nio και να εκτοξεύσω όλους τους βλάκες στο διάστημα.
Σόδα όμως εξακολουθώ και πίνω και πολλές. Σήμερα είδα το κουτάκι σε κατάστημα, αλλά κάτι δεν με έκανε να το πάρω. Νομίζω είναι τα χρώματα.”
Απαντάει η ΕΨΑ:
“Καλησπέρα αξιότιμε SodaMatrix φίλε μας,
μπορεί η υπερκατανάλωση matrix να μην σε οδηγήσει στη Zion, η σόδα ΕΨΑ όμως είναι για πάντα σταθερά εγγυημένη απόλαυση.
Ξεπέρασε την εικόνα που βλέπουν τα μάτια σου και εστίασε στο αποτέλεσμα.
Την επόμενη φορά που θα δεις ένα κουτάκι ΕΨΑ, μην αφήσεις τα σχέδια του Αρχιτέκτονα να σου στερήσουν τη δροσιά που αναζητάς.
Αφησέ τα όλα πίσω, ως άλλος Neo και ζήσε ακόμα μια φορά την αλήθεια της υπόσχεσης που κρύβεται μέσα στο αλουμίνιο.
Επίσης αν κάποιος Agent έχει δεν έχει γεμίσει το ράφι, γίνε Tank (operator) και γράψε complaint bot στο κουτί παραπόνων – όλοι ενωμένοι να νικήσουμε το σύστημα…
Εμείς, που ξέρουμε την αλήθεια, δεν γυρνάμε πίσω…”
Μάρκετινγκ ΕΨΑ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;