Έρευνα της Samsung σε πλήθος ευρωπαϊκών κρατών δείχνει ότι και οι Έλληνες στην πλειονότητά τους προσποιούνται ότι κατανοούν τους νεότερους τεχνολογικούς όρους, όπως το δυσνότητο cloud computing, ή το Internet of Things. Η Samsung εκδίδει γλωσσάρι…
Η έρευνα αποκαλύπτει πως, παρόλο που ο ρυθμός της καινοτομίας επιταχύνει, οι Ευρωπαίοι δίνουν αγώνα για να συμβαδίσουν με τη γλώσσα της τεχνολογίας, που αλλάζει διαρκώς. Η μελέτη αυτή δείχνει ότι, ενώ ο ενθουσιασμός σχετικά με την τεχνολογία αυξάνεται, η βιομηχανία αντιμετωπίζει τον αυξανόμενο κίνδυνο του να αφήσει πίσω τους καταναλωτές με μια συγκεχυμένη τεχνολογική ορολογία.
Η έρευνα διεξήχθη από τη Samsung Electronics Europe σε περισσότερους από 10.000 Ευρωπαίους σε 18 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, για να διερευνήσει πώς η σχέση μας με την τεχνολογία αλλάζει, καθώς αυτή εξελίσσεται.
Ο David Lowes, CMO της Samsung Electronics Europe, δήλωσε: «Η έρευνά μας δείχνει ότι η ορολογία, που χρησιμοποιείται στη σημερινή τεχνολογία, μπορεί να αποτελέσει εμπόδιο για ορισμένους καταναλωτές. Λαμβάνουμε μία σειρά από μέτρα για την αντιμετώπιση αυτού, απλοποιώντας τη γλώσσα που χρησιμοποιούμε και προσφέροντας δεξιότητες ψηφιακής κατάρτισης σε 400.000 νέους. Ωστόσο, πιστεύουμε ότι αυτό είναι ένα ζήτημα που αφορά όλη τη βιομηχανία και που θα σταθεί εμπόδιο στο δρόμο της τεχνολογικής προόδου, εάν δεν αντιμετωπιστεί.
Καθώς πιέζουμε τα όρια του mobile, της ψηφιακής τεχνολογίας και της τεχνολογίας των τηλεοράσεων, η βιομηχανία μας θα πρέπει να ενδιαφέρεται για το πώς να κάνουμε τα οφέλη προσιτά σε όλους και να υποστηρίξουμε εκείνους, που δεν είναι ακόμα εξοικειωμένοι με τις πιο πρόσφατες έννοιες, όπως το Internet of Things. Είναι σημαντικό να τους έχουμε όλους μαζί μας, γεγονός που αποτελεί και τον λόγο για τον οποίο επενδύουμε σε μεγάλο βαθμό στη δημιουργία προϊόντων, που είναι πραγματικά έξυπνα – απλά, φιλικά προς τον χρήστη, ασφαλή και εύκολο να γίνουν κατανοητά. Επιπλέον, προσφέρουμε άμεση υποστήριξη πελατών από εξειδικευμένο προσωπικό στο διαδίκτυο και στα καταστήματα λιανικής πώλησης που διαθέτουμε».
Οι Ευρωπαίοι λατρεύουν τα emojis: Ενώ η γλώσσα της τεχνολογίας αναπτύσσεται, το ίδιο συμβαίνει και με τον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος επιλέγει να εκφράσει τον εαυτό του με οπτικά μέσα. Τα emojis θεωρούνται ως μία νέα παγκόσμια γλώσσα, ωστόσο η μελέτη της Samsung βρήκε πως πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να τα βγάλουν πέρα, όσον αφορά στο τι πραγματικά είναι αυτοί οι νέοι χαρακτήρες. Το 18% των Ελλήνων προσποιήθηκαν ότι γνωρίζουν τι πραγματικά σημαίνουν τα emojis σε σύγκριση με το 13% των Ευρωπαίων.
Οι πιο χρήσιμες εφαρμογές: Η έρευνα επίσης εξέτασε ποιες εφαρμογές βρίσκουν περισσότερο χρήσιμες οι Ευρωπαίοι. Αποκαλύφθηκε πως οι εφαρμογές με χάρτες έχουν το μεγαλύτερο αντίκτυπο, με την έννοια ότι έκαναν τη ζωή τους ευκολότερη – πράγμα που ανέφερε το 66%. Ακολουθούν οι εφαρμογές για τον καιρό (56%) και οι εφαρμογές για την κάμερα του κινητού (51%). Αντίστοιχα οι ίδιες εφαρμογές ενδιαφέρουν περισσότερο και τους Έλληνες.
Επιπλέον ενδιαφέροντα πορίσματα της έρευνας για την Ελλάδα: Σύμφωνα με την έρευνα,το 83% των Ελλήνων διαθέτει smartphone και το 53% διαθέτει tablet, συμβαδίζοντας με το αντίστοιχο ποσοστό του μέσου όρου της Ευρώπης (83% των Ευρωπαίων διαθέτουν smartphone και 50% διαθέτουν tablet). Επιπλέον, οι δύο πιο συχνοί λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες προσποιούνται για τις γνώσεις τους στην τεχνολογία είναι για να μην φανούν ανόητοι ή αδαείς μπροστά στους συνάδελφούς τους (23%) ή στους φίλους τους και τον σύντροφό τους (21%). Η γνώμη του περίγυρου φαίνεται να απασχολεί λιγότερο τους Ευρωπαίους, καθώς τα αντίστοιχα ποσοστά είναι 18% και 14%.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Opinium Research από τις 16 Μαρτίου μέχρι την 1η Απριλίου 2016 και βασίστηκε σε 10.138 online συνεντεύξεις ενηλίκων σε Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γερμανία, Δανία, Φινλανδία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιταλία, Πορτογαλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Ισπανία, Ρουμανία, Σουηδία και Ελβετία. Η μελέτη είναι βασισμένη στα αποτελέσματα online έρευνας. Δεν έχει δοθεί βάρος σε οποιαδήποτε χώρα, εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;